13 травня 2017 р.

Командний Чемпіонат України зі спортивного орієнтування (Коростишів, 05-09.05.2017)


Не згадаю вже, коли востаннє на святкуванні Дня Львова була в місті) Такі дати, як 5-10 травня, чи 6-10 травня зайняті завжди постійно та наперед. Змінюється  лише місце проведення змагань, хоча якусь періодичну повторюваність вже можна помітити)
Цього разу 4 змагальні дні командного чемпіонату проходили в Коростишеві. Всім орієнтувальникам (і не тільки) це місце відоме гарними кар'єрами, сосновими лісами і санаторієм Тетерів)) Це, мабуть, все, що я можу сказати про Коростишів, як звичайний турист.
Як орієнтувальниці цього разу прийшлося несолодко)


Нічка в потязі перед першим стартом видалась не надто спокійною. Тим не менш, в хорошому гуморі та з гарним настроєм ми приїхали на старт середньої дистанції, яка обіцяла нам практично повну відсутність набору висоти (НАРЕШТІ) та багато зелені (НАЖАЛЬ) ;)
Середню та спринтерську дистанції я бігла по еліті, довгу дистанцію по групі Ж-21А, а за естафетою лише спостерігала (вже вкотре і нажаль).
На старт ми приїхали дуже завчасно, була можливість навіть подрімати. Тому примостившись хто на чому мав, перед стартом відпочивали. Так чудово спостерігати, як арена змагань наповнюється людьми. Повна лісова тиша перетворюється на гамір, а ще, збільшується кількість шуму від соснових голочок під ногами, за якими я так скучила.
Можна було би вже звикнути, що ззовні ліс оманливий. А цей виявився ще й яким брехлом ;)
Стартувавши, я побачила на карті купу зелені та боліт. Можете собі уявити, як любитель чистого соснового лісу (в ролі мене) "втішився") Тим не менш, зосередившись, почала працювати. Спочатку все йшло нормально. Усе читалось, біглось, зеленка дошкуляла не дуже сильно. Але по мірі заглиблення в ліс, зелені ставало більше, болота ставали все глибші, а пункти більш технічні.

"Літати" почала з 7 КП, а саме з того моменту, коли пожаліла про те, що не побігла по дорозі, або по чистому лісі.
І далі по висхідній) 
По фінішу, від усієї цієї зелені я була дико знервована і незадоволена. Але з часом дійшла до думки, що дистанція була дійсно класно, не зважаючи на плавання по-пояс в болоті, купу зелені, павутину на обличчі і ще багато міні-нюансів) 
Цього дня було надзвичайно тепло. Нарешті, після холодного Львова можна було зігрітися. І нарешті можна було відпочити, будучи в такій шикарній компанії!
Вечори спогадів, думок і аналізу.

Довга дистанція у мене не була по-справжньому довгою. Після гіркого досвіду Трускавця мені не хотілось мучитися. Тому Ж-21А була мені в допомогу. Проте, ранок перед довгою я могла ще стартувати і по Ч-21А з легкої руки суддів (всяке буває, наплутали)).
Пробігла ну мааайже ідеально. Варто було бігти швидше, але щось мене тримало. Ну і нехай)
Проте, найголовніше те, що незважаючи на той же ліс, що і на середній, я отримала колосальне задоволення від дистанції. Просто кайфанула. Ось так)
А ще, зібрався гарний п'єдестал. Такий, наче і не в групі А))

Естафета. Завжди найбільш захоплюючий вид програми змагань. Скільки переживань, скільки нервів, скільки емоцій! І ЯК ЖЕ ДАВНО я всього цього не відчувала. Хочеться мати свою команду, з якою будеш бігти на результат, контролювати суперників, переживати і вболівати. 
Але на даний момент, переживати і вболівати я можу лише за нашу чоловічу естафетну команду) 
Арена естафети була просто неймовірною! Все було, як на долоні. За це честь і хвала організаторам! Неймовірне видовище, яке покращили чудесно розміченою ареною!



Всю естафету трішки спаскудила зміна погоди. Але вона ж ніколи не буває ідеальною;)
За наявності часу і натхнення спробую змонтувати відео з естафети)

Завжди сумно, коли приходить останній день змагань. А приходить він завжди дуже швидко(
Спринтерська дистанція - це завжди кайф після таких "зелених" лісів)
Зі всієї дистанції мені сподобалися перші 4 КП. Далі почався крос навколо озера із відмітками на КП. Зрозуміло, що на швидкості 4 хв на км і такі прості КП значно ускладнюються для мозку, проте, враховуючи мій темп, мені таке не світить) Для цієї дистанції необхідно було включити всі швидкості, які маєщ і просто "валити")
Власне, цей чемпіонат, здається, був організований здебільшого гарно.
Велике спасибі всім, хто долучився до організації цього чудового свята орієнтування! Ви великі молодці!!
Дякую за гарну компанію на змаганнях, за теплі вихідні та чудову атмосферу. Немає нічого кращого, ніж бути в чудовому місці з чудовими людьми.
Знаю, що восени буде ЧУ по спринтах в Києві. Можливо там мені пощастить нарешті пробігти естафету (якщо вона буде)).

А тепер до справ більш буденних)
Вже ВІДКРИТО реєстрацію на "Кубок лева - 2017", який відбудеться у Львові 11-13 серпня!
Заявляйтеся та слідкуйте за першою хвилею оплати стартових внесків, адже меншого стартового внеску вже й придумати годі!
Реєстрація на нашому сайті: http://lioncup.com.ua/.
Обіцяємо, буде цікаво!

Трохи більше, ніж за тиждень стартуємо в Чернівцях напівмарафон CrossHill. Традиції незмінні. Не знаю точно, скільки спортсменів поїде зі Львова, але наша компанія забронювала проживання на 17 осіб! Нереальний натовп))
То ж 21 травня будемо топтати асфальт та бруківку чудесного міста Чернівці! 

Тому...
На разі прощаюсь.
Ненадовго;)
Будьте здорові!

UPD: для вас відео з естафети) Енджой!

Немає коментарів:

Дописати коментар