25 квітня 2016 р.

Львівський напівмарафон 2016

Мабуть вперше почну пост про півмарафон з висловлень своїх "фе". І не подумайте, якраз не організаторам, а учасникам.


Будучи багато разів учасником всіляких змагань, в мене жодного разу не виникала думка навіщо медична довідка(навіть коли питання про її необхідність ще не стояло) і навіщо читати положення про змагання. Мабуть потенційні учасники змагань думають, що якщо вони платять стартовий внесок, то положення прочитається за них самостійно, інформація про змагання автоматично викачається з файлу в мозок, а рівень фізичного стану перед змаганнями в рази покращиться. Так от, НЕ БУВАЄ ТАКОГО, чесно вам скажу! Зате буває: "А чого ви не сказали, що довідку треба", "Та я здоровий, ви ітак знаєте", "Я не дам вам довідку, бо в нас її тільки показують" і тому подібне.
Тому, якщо ви хочете вимагати чогось від організаторів, перш за все, хочааааа би прочитайте положення!) Мур)


 Цьогоріч вдалося прийняти участь у Львівському півмарафоні в якості учасника і волонтера-помічника) Ваші нагрудні номери різалися ножицями в шість рук: моїми, волонтера-зайця і одного з керівників змагань. Наступний день я провела на видачі стартових пакетів, а вже сам ранок півмарафону мені дали можливість виспатися))
Попередній прогноз погоди не тішив. За тиждень обіцяли дощ весь день. За кілька днів - дощ в другій половині дня, десь якраз на нагородженні. В кінцевому результаті погода змилувалась над нами і відклала дощ аж до вечора. Хоча десь приблизно з 13:00 добряче похолоднішало.

Ранок був сонячним і теплим. Площа перед оперним театром поступово наповнювалася людьми в біговій формі і з'являлась приємна передстартова метушня, а заодно і черга до туалетів :D Довгоочікувані зустрічі, обійми. Півмарафон - це не тільки розминка, старт, фініш, втома. Кожен асоціює свої поняття з цією подією.
Львівський півмарафон для мене вже п'ятий. Традиційний. Я пережила зміни трас, пам'ятаю часи, коли стартовий внесок був 30 гривень, а що таке медаль фінішера ще й ніхто не знав)) Почуваю себе старожилом цього заходу, хоча в найпершому півмарафоні участі не брала. Вік, фізична підготовленість і відсутність дурі в голові не дозволяли :D
Вже другий рік поспіль траса проходить парком Погулянка і складається як не з підйомів, то зі спусків) Набір висоти поістину недитячий! Не уявляю собі, як бігуни, які тренуються і змагаються лише по рівнині і асфальту, приїжджають до нас, біжать півмарафон, а потім в них не відпадає бажання бігати взагалі! Львівський півмарафон дорогого коштує!))


Я знаю, що для мене невдячне діло прогнозувати собі результат на нашому півмарафоні. Але цього року задумала собі вибігати з 1:50. Не вдалося) Підйоми не йшли взагалі. Віддавала на кожному з них багато сил, щоб втрачати якомога менше часу, а відпочивала вже на спусках (звичайно на тих, на яких це можна було спокійно робити). На останньому колі спуск до фінішу здавався найкращим у світі спуском, а фінішний коридор надзвичайно довгим. Тим не менш, бувало і гірше. Як завжди старалась добирати на останньому колі багато людей, бо місце у фінішному протоколі ще ніхто не відміняв)
Особливо мені сподобалися наші мужчини, які в підйом культурно пропускали мене вперед йдучи пішки, а на спусках "Я такий швидкий, дай тебе обжену" :D
Така хромосома, як "ходьба пішки в підйоми Львівського напівмарафону" в моїй ДНК, на щастя, не закладена))



Закінчився мій цьогорічний півмарафон поцілунками та обіймами дівчат (які вже скоро стануть традиційними)), хорошим болем в м'язах і другим місцем в категорії 18-29 серед жінок.
І знову я не змогла видавити з себе бодай найменшої посмішки для фотографів)) Один стояв на вершині довгої гірки, інші - на початку довгої гірки... Самі розумієте)

Як завжди, висловлюю мега-велетенську подяку організаторам і волонтерам, які працювали над цим заходом! Я знаю, яких зусиль воно все вам коштувало, скільки часу і нервів було витрачено. Результат, як на мене, хороший, прогрес є, а головне - є куди рости! Ви молодці!

Результати змагань тут

І та, давайте грузіть вже фотки пошвидше :D
Будьте здорові і будьте людьми)
Успіхів!


3 коментарі: