10 жовтня 2016 р.

Лісовий орієнтир - 5 етап (08.10.2016)


Вже майже 2 місяці від мене тут ні слуху, ні духу.
Ну  нііі... Нічого я не закинула. Просто осінь в мене не така активна, як минулого року. А про будь-що писати якось не круто)
Але тим не менш, до позначки "2 місяці" я не дотягнула. 
Протягом 2016 року, наша ДЮСШ-6 проводить 6 етапів (хм, якось символічно) змагань "Лісовий орієнтир". Перші 3 етапи я сумлінно відбігала. 4 сумлінно пропустила :D
Про 5 етап будете читати наступні хвилину-дві, а 6 етап пропускати не можна, бо в залік йде 5)
Отож...

5 етап змагань проходив на території лікарні швидкої допомоги у форматі мікро-о + лабіринт.
Гарна можливість швидко побігати, активно подумати, а потім трішки потупити в лабіринті, бо відмічатися швидко компостером я за стільки років не навчилась (розбалували!))
Помилок назбиралося секунд на 30-40. На жетоді16 КП побігла прямо по асфальту, аж схаменулась вже коли треба було різно повертати вліво до КП. На 20 КП - поганий варіант (чомусь побігла зліва від зеленки). І на 21 винесло чуть-чуть лівіше КП.
Щось не склалося в мене з правою стороною на дистанції)


І погода посприяла, і бігати було цікаво. То ж мабуть варто подякувати організаторам за гарний старт!
Результати можна побачити за посиланням.

22 жовтня пройде просто супер-мегаатмосферний старт - "Вечірні побігеньки". Цей старт для любителів нічної прохолоди та ліхтариків. Буде ну дуже круто! А ще краще буде, якщо погода цього року не буде нас прати :D (ну будь ласкаа!)
Інформацію можна прочитати на сайті ЛОФСО.

Прийшла осінь, а з нею і пора вечірніх тренувань. Тепер кожна можливість потренуватись ще, коли світло - на вагу золота. Ще тиждень-другий  і листя в лісі буде шурхотіти під ногами гучніше, а мої руки почнуть ще більше мерзнути))
Але холод, чи осінні дощі не привід відмовлятися від пробіжок.
Тому ноги в руки ноги в кроси і вперед бігати! Ну можна ще пострибати, бо разом з осінню приходять і СБВ))
Успіхів вам! Скоро почуємось ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар