12 листопада 2012 р.

Вперед до Луцька)

Спонтанні ідеї, які втілюються, роблять наше життя по-особливому класним і насиченим...а головне - справжнім! 

Не пройшло і місяця після останнього виїзду з нашого дощового Львова, як до мого мозку почали надходити імпульси про те, що пора би вже змінити оточення...
Як постійний варіант зміни обстановки - гори) Але на похід в гори вихідних мало, тому цей варіант я виключила. Аж тут, випадково з'являється ідея з'їздити в Луцьк на вихідні...спочатку був варіант просто-так з'їздити, але як же без "побігати")? Тому дочекавшись Волинського чемпіонату області, потягнувши зі собою Іру, ми відправились до Луцька на як ми іще тоді думали "відпочинок"...

Більшість тих, кого я знаю з Луцька, говорили мені, що ніби-то "в Луцьку нічого немає..." ітд ітп...
Я була більш ніж впевнена, що це не так... в чому я і переконалася! Ковзанка і місце де можна покататися на роликах - і мені більше нічого не треба...)) А ні, брешу, ще напівпусті маршрутки і хороші друзі, без яких ніяк!
Отже, перший міф я для себе спростувала...
http://vk.com/album-34086188_165381680


Чутки про те, що ніби-то на Волині орієнтування лише "існує" теж для себе я явно спростувала...
Мною нараховано близько 130-135 учасників...це напевне про щось говорить... + не було груп Ч-Ж 12 (а це думаю була б цифра мінімум 170 учасників). Для порівняння візьму нещодавній Чемпіонат Львівської області з багатоборства де число учасників не дотягнуло навіть до 70. Тому висновки зробити не так вже і важко...
Дуже велике здивування в мене було, коли я побачила велетенську кількість осіб в групах Ч-Ж Еліта... Це напевно було одне з найбільших здивувань за останні кілька місяців... Нашій федерації і не снилась така значна кількість спортсменів, що старші 18 років... Зараз всі тренери стверджують, що "буде скоро у нас еліта, підростуть молодші, будуть результати ітд"... Усе це відносно, адже коштів, щоб возити дітей на змагання нема, а отже перспективи як такої теж нема: от і вся математика!
А от наприклад на Волині еліта є, а на Чемпіонати України їздять одиниці...тут відповіді я явно не знайду... можу лише припускати: або нема інтересу і люди бігають для себе, або нема фінансування(ну його нема точно, але думаю не для всіх це проблема), або ще інші причини.
Здивування щодо кількості елітників явно приємне...про таке у Львові зараз можна тільки мріяти)

Про те, як я відмічалася компостером можна говорити довго...)) Я вже і не пам'ятаю коли я ним користувалася, а тут довелося згадати свої вміння і навички...Хоча згадувати особливо багато не довелося, адже я ніколи не вміла швидко відмічатися компостером...НІКОЛИ)! Тому якщо я комусь на КП заважала то вже вибачайте!


Орієнтування на Волині - сімейний від спорту! Як же класно знаходити у протоколах по 3-4 людини з однаковими прізвищами і в різних вікових групах. Такі випадки і в нас проскакують, але повірте не в такій кількості! Думаю хорошим досвідом для Волинського орієнтування стануть сімейні старти... - масовість і конкуренція 100% гарантована!)

http://vk.com/album-34086188_165386387
Я  ж особисто давно не бігала в такий кайф... останнім часом були лише змагання на яких треба було "бігти...бігти...терпіти...очки...очки...час...ітд". Так як сезон для себе я завершила ЧУ в Ужгороді та десятим етапом "Зеленого стадіону" то нарешті можна було побігати у своє задоволення! Так я і зробила... Прибігала на фініш з усмішкою на обличчі, із задоволеною душею...та гарним настроєм!

Приємна атмосфера змагань - те, чого так не вистачає наприкінці сезону...Цю пустоту трішки заповнили змагання на околицях Луцька)
Якщо ж говорити про компанію, яка розважала мене та Іру ці вихідні, вихваляти їх, казати "які ж ви класні" і таке інше - це не сказати нічого... Цих епітетів просто мало і вони ніщо у порівнянні з вами справжніми!

Спасибі за гарні вихідні!


Немає коментарів:

Дописати коментар