2 січня 2015 р.

2015 помаленьку розпочато)

Після важкого 2014 року, не роблячи жодних стандартно-блоггерівських підсумків я впевнено переступаю за лінію старту 2015 року.
І переступаю я її можливо не зовсім так, як хотілось би, можливо не зовсім однозначно, проте точно не так, як усі!)

Здається, мій 2015 рік наступив приблизно на другому колі Першого Львівського новорічного забігу. Прийшовши на старт, маючи за спиною досвід різних змагань і забігів, там панувала зовсім інша атмосфера! Мороз явно втихомирився, а ніч додавала якоїсь казки (чи що;).
Найбільше вразила кількість людей, яка була на старті! Разом з організаторами та вболівальниками нас налічувалось мабуть більше 50 осіб! Здається, на таке не розраховували навіть організатори...проте, це радше приємний сюрприз)
Результат коментувати не стану: бігла в своє задоволення +трішки зусиль. Все одно мені є чим тішитись тому, що 2014 видався не зовсім вдалим...
Якраз саме такий початок року мені був точно потрібен!
За це і варто подякувати львівському СК "Ультра": за прикладені зусилля в організації, терпіння до морозу і створені приємні емоції!



Надзвичайно щиро рада була бачити тих людей, за якими страшенно сумувала довгий час) Приємно мати групу підтримки на забігах)

Отож, варто старатись продовжувати цей рік так, як і розпочала...Більш ніж активно!
І Вам того ж бажаю!)

Фотографії та результати можна побачити на сторінках СК "Ультра": ФБ, ВК.

Успіхів;)

2 коментарі: