7 червня 2010 р.

Дивні ті велосипедисти....

Вчора день був надиво веселий...куча дивних кольорових людей з велосипедами, які весь час розмовляють тільки про них)....все ж не про те хочу розповісти...

...вчора, я побачила, що велосипедисти набагато культурніші на дистанції....ну скажімо, ніж лижники...(хіба що я не все чула)...)

...але люди насправді веселі, дружні, цікаві і неординарні...навіть до фотографій на дистанції вони відносяться серйозно( тобто намагаються зробити все, для того щоб фотографії вийшли класні))...

...цікаво було і спостерігати за всіма на дистанції: спуски, підйоми, падіння...виглядає захоплююче!

...вітаю Славіка з перемогою....на першому колі він вдало відірвався від всіх інших, що мене особисто обрадувало. Судячи зі слів після першого кола: "...я здох...", він і справді дуууже змучився. А потім горезвісне падіння обличчям в якусь колоду...)))(було напевне боляче....)...але з його подальшої розповіді, падінь більше не було...
оця фотографія мене дуууже заперла).....(а головне казав, що шампанське відкривати не вміє)))
 а все ж хочу сказати, що кожен вид спорту по-своєму особливий і варто спробувати все....)))
ваша tankadivna

4 коментарі:

  1. Дякую тобі Таня))) Але кльово було нє??? треба буде обовсязково на наступні змагання поїхати, але я вже буду їхати як фотограф)))

    ВідповістиВидалити
  2. дуууже кльово!......а чого як фотограф???....

    ВідповістиВидалити
  3. бо вєліка вже нема((( Тай шо мені там робити в цій еліті))))

    ВідповістиВидалити
  4. да...ти ніби вже виріс з того))))))

    ВідповістиВидалити