19 березня 2017 р.

Відкритий чемпіонат області зі спортивного орієнтування (18-19.03.2017)


В останні тижні снігу та холоду мені хотілось заплющити очі, заснути і прокинутись тоді, коли буде мінімум +10, сонячно та зникне сірість на вулиці. Цей стан постійно загострювався, бо такої довгої зими у нас вже давно не було. Єдиною надією стала думка про те, що якщо зима почалась вчасно, то вона вчасно і закінчиться.



Можете уявити собі мої відчуття і настрій, коли з приходом березня сніг почав активно танути, а разом з ним з'явилась стабільна опора під ногами під час тренувань. Я не фанат асфальту, але ця зима змусила мене отримувати задоволення під час бігу по ньому в перші дні БЕЗ снігу та льоду.
З приходом стабільної плюсової температури, моментами доволі високої, настав час бігу без кількох шарів форми, пов'язок та рукавиць. Неймовірний кайф!
Але найбільше задоволення я отримала під час першого довгого весняного кросу по лісу в хороші +10 і сонце. В лісі нарешті з'явився виражений запах сирого листя, зелені та сосни. Я не думала, що можна так скучити за цим запахом. Неймовірні відчуття. Що робить весна ;)

Мабуть вперше ми проводимо Чемпіонат області так рано. Інколи, стоячи на старті в суботу, я про це жаліла, бо холод вирішив повернутись до Львова саме на ці вихідні) Тим не менш, пора тренерам виганяти дітей зі сплячки та й самим прокидатися.

Перший день, середня дистанція. Стартувала, як завжди не на своїй хвилині) Після того, як випустила людей на старті, з двома шматками льоду замість рук (як можна було не взяти рукавиці!), без розминки і з втиканням чіпу в стартову станцію в суддівському наметі. Все в добрих і незмінних традиціях ;) Розім'ялась десь тільки на 8 КП. Але ж уявіть моє розчарування, коли їх виявилось всього лише 9 ))
Тим не менш, пробіглась, продихалась, попихтіла в гірки, поперечіпалась через гілки, помісила болото - орієнтування воно таке)
По дистанції постійно зносило трохи то вправо, то вліво. Трішки часу на цьому витратила. А загалом, то знання лісу інколи навіть заважає)

Дистанція за посиланням: Ж-21, Ч-21.

Другий день, спринт. День ще холодніший, ніж попередній. Тільки цього разу я озброїлась рукавицями та шапкою, а ще й теплим взуттям. Вдалося трішки порозминатись. Після попереднього дня очевидна крепатура, яку треба було розганяти.
Біглося добре, місцями мабуть треба було додавати у швидкості, але чесно кажучи, було трошки лінь) Останні два дні мені хочеться радше виспатись, ніж бігти, а ще й бігти швидко.

Дистанції: Ж-21, Ч-21.
Результати на сайті ЛОФСО.

Із загальних спостережень по змаганнях - тепер уже спокійно набираємо на Чемпіонаті області більше 100 спортсменів. Дуже тішусь ;)

Зовсім скоро стартує Чемпіонат України в Трускавці. Останній мій спогад із Трускавця іще десь 8-9-річної давності. Тоді ми їздили туди побігати із нашим тренером на кілька днів. 1000 разів заблудилась, заледве знаходила себе на карті, один раз кілька годин блукала лісом ;)
Спогади веселі, правда?
Ну не дарма, мабуть, вони такі. Карти там зовсім недитячі, тому на чемпіонаті буде складно.
Але пора відкривати сезон ЧУ.
Тому, зустрінемось 30 березня в Трускавці!
А вже після Трускавця відкриваю сезон півмарафонів. Традиційно. Львівським півмарафоном. Для мене вже 6 раз)

Велетенськими кроками наступає весна! Якщо ви ще не відкрили біговий сезон - саме час!
Почуємось ;)



Немає коментарів:

Дописати коментар