5 червня 2016 р.

"Лісовий орієнтир" - 3 етап та Сімейний старт (04-05.06.2016)

Це були мабуть останні вихідні зі змаганнями у Львові аж до початку серпня. Вихідні "вибору", бо організатори, як змовились)
В суботу відбувся 3 етап змагань "Лісовий орієнтир", які проводить ДЮСШ-6, яка після цього етапу успішно йде на канікули і в табори з дітьми) Дистанція була за вибором. Для групи А необхідно було взяти 18 з 20 КП.
Вибір не люблю і ніколи не любила...ну тяжко мені вибирати, як істинній дівчині :D Тому взявши карту, пройшлась кілька метрів, подумала ііі побігла. На виборі часто пропускаю КП через неуважність, або через те, що погано карту зігнула. Так от цей раз не став несподіванкою) Пропустила 35 КП (думала бігти на нього після 32. З 36 КП довелось повертатися, бо вже 2 зайвих КП для себе відкинула. Але вже після фінішу до мене дійшло, що повертатися не треба було, а просто логічно було б зробити заміну. Турок!) Кілька зайвих підйомів і сотень метрів доплюсувала собі до дистанції.
На 43 КП мене щось понесло і то доволі далеко. Тут також довелось повертатися.
33 КП стояв не на своєму місці. Взяла його тільки за рахунок того, що вирішила перевірити, чи не стоїть він ооооон в тій невеликій лощині. Ну так по-суті і було)
В принципі, можна було пропускати 40 і 35 КП, і починати з ярів. Ну, але кращі варіанти бачиш вже вдома на ліжку))
Сьогодні ж проходив традиційний старт першої неділі червня - "Сімейний старт". Суть його проста: яка сім'я на всіх збере найбільше КП та й перемогла і проводить ці змагання наступного року. Не можу точно сказати, скільки цьому старту років (може читаючі мій пост "старожили" львівського орієнтування мені підкажуть). Але такі змагання - це хороша можливість душевненько і з задоволенням провести час в хорошій компанії.
Цьогоріч, змагання проводила сім'я Страмиків, які забезпечили нас не тільки великою кількістю КП на місцевості (а їх було аж 40), а й новою картою в смт. Рудно.
Зважаючи на те, що вся моя сім'я далека від спорту, то я стартувала в категорії псіх-адіночка  холостяків)) Тут було прям к-к-комбо: вибір (який мені не по душі) і багааааато ожини. Але це все не завадило насолодитися чимось новим для Львова, бо все-таки приємно бігати по гарно- свіжо-намальованій карті)
Об'єктивно оцінюючи свої сили, зразу було зрозуміло, що всі 40 КП за 1,5 години мені не взяти. Спланувала собі дистанцію по силах (я так думала)) і стартувала.
На арені старту-фінішу ліс виглядав дуже оманливо, але як тільки я добігла до 2 КП то зрозуміла, що те, що я собі там напланувала треба буде ще різати і різати.

Жовтим намальовано те, як мало бути. Зеленим те, як було насправді)) Забігаючи в район кожного КП в зеленці, починала йти пішки, щоб його точно взяти. Пункти не просвічувались здалеку, тому треба було заходити точно в точку) На це витрачалося чимало часу. Очевидно, що я все оббігала по дорогах, бо зелень там, місцями, нещадна!
Після 25 КП хотіла зрізати і бігти відразу на 24. Але провтикала свою стежку і успішно повалила на 27)) Там 10 разів сказала собі "дякую" за те, що не полізла далі на 29...30 і почала повертатися ближче до чистого лісу, якого було ну дуууже мало. Я аж встигла за ним заскучитись))
Якщо отак от трішки швидше рухати ногами і менше тупити в районі КП, то встигла би іще взяти петлю 18, 19, 13 і далі, як хотіла. Але мені добряче відгукувалась силова, яку робила в п'ятницю і вчорашні бігання по гірках. Тому затрусити дистанцію було найкращим варіантом. І то, зважаючи на мій організм, мені це зовсім не допомогло)) Так багато ожини я вже давно ніде не бачила!

Такі от видались перші вихідні червня і перші вихідні літа. Які плани далі? Працювати над Кубком лева (пам'ятайте: 5-7 серпня ви у Львові!!), працювати над великими мінусами по фізичній підготовці (чим вже почала займатись). Ну і про відпочинок я, звичайно, не забуваю! Обов'язково буде гамачок між деревами, морський або гірський бриз (або 2 в 1) і багато смаколиків.
Не думайте, замовкати на 2 місяці до Кубку лева не буду. Обов'язково дамся чути))
Теплих літніх вечорів та активного відпочинку вам!
Успіхів)

P.S.  та...та...я оновила блог)

Немає коментарів:

Дописати коментар