8 вересня 2015 р.

Полтава Нова Пошта напівмарафон ( 6 вересня 2015)

Кожен півмарафон в мене, як перший. А коли півмарафон взагалі перший у місті, то він ніби-то двічі перший;)
В той день усе сприяло: температура знизилась практично до ідеально-бігової, накрапав навіть дощ, сонце не пекло в голову. Навіть бажання себе помучити було! Не сприяли тільки ноги… От про це далі))



У стартовому коридорі я навіть не зрозуміла, що почався відлік до старту. Не було якогось зосередження, як зазвичай буває. Була я і був старт, окремо. Була я і була траса, також окремо.
Дистанція складалася з двох кіл( одне – 10 км, інше 11 з копійками). Зі старту зайняла позицію між двома пейсмейкерами: на  1:40 та 1:50. «Золота середина!» - думала я. Насправді так і відчувалось на першому колі.



Мені було комфортно, біглося добре, дихалося добре… Правда траса минала на диво довго, хоч вона і була для мене новою. Заходячи на друге коло я навіть ПОСМІХНУЛАСЯ дівчинці, яка фотографувала!!! Я і ПОСМІХНУЛАСЯ на півмарафоні=D Ітс меджік!


Мабуть це була остання моя усмішка на дистанції цього півмарафону)) Зараз я згадую це і сміюсь, буває ж усяке. Тоді – це було пеклом! На другій десятці мої ноги різко перетворились на два дерева, які вростали в асфальт з кожним кроком все глибше і глибше. Я спробувала з цим боротися, але мене вистачило максимум ще на 2 – 2,5 км. Потім були останні 5 кілометрів. Мабуть найгірші 5 км з усіх моїх півмарафонів. Вони навіть були гіршими, ніж на горганівському півмарафоні весною, коли я натерла ногу до м'яса і доводилось терпіти жахливу біль. Чесно кажучи, «ни в сказке сказать, ни пером описать», наскільки було паршиво. Але останньою краплею, коли я вже абсолютно перестала боротися зі собою став момент, коли мене почали помаленько обходити дівчата. Я знала, що іду 4-та, я вже з цим змирилась, але тут одна…друга…третя….четверта… А найгірше те, що я нічого не можу з цим зробити! Мабуть в кожного був такий момент і ви знаєте, як воно) Тоді я сказала собі: «Досить! Просто добігти і все. Сьогодні не твій день».

Вираз обличчя: "Я себе ненавиджу"

Добігла. Моя мрія здійснилася – пекло нарешті закінчилось)) Після дистанції я вже почала подумувати про те, що на Франківському півмарафоні побіжу 10-ку. Але не переживайте, сьогодні я вже так не думаю=D
Про організацію хочеться сказати лише найкраще! Для спортсменів зробили все, щоб ми почувалися комфортно. А волонтери… Оплески, вигуки на підтримку КОЖНОГО, без винятку, бігуна! Волонтери знали, що вони не просто стоять на трасі, аби показувати дорогу! Я чула, як бігуни ще на дистанції дякували їм за підтримку! Це було дійсно прекрасно.
В Полтаві організували дійсно чудове свято для всіх. Я впевнена, що наступного року нас буде значно більше стояти на старті)



Результати тут

Отак пройшли мої вихідні. Сьогодні ще відпочиваю, а завтра вже до роботи)) Субота-неділя знову зайняті змаганнями. І якщо в суботу можна з головою віддатися орієнтуванню, то в неділю треба буде з головою віддатися 800 метрам набору висоти в забігу на гору Гимбу)

Успіхів вам та ЛЕГКИХ НІГ=))


Немає коментарів:

Дописати коментар