22 вересня 2014 р.

Кілограм піску в кросівках...) ("Лісні поляни", довга, 20.09 та "Нашо мені карта?")

Пролог

Поїзд "Львів - Харків"...2 години запізнення перед Полтавою.
2 ГОДИНИ ЗАПІЗНЕННЯ!
Я так "люблю" Укрзалізницю, що просто не передати;)


Отож, видалась нагода на вихідних побігати довгу дистанцію на змаганнях "Полтава - 2014"...
Нащо здалась мені та довга, пояснити я не можу. Тому 20 вересня, після двогодинного запізнення поїзда, мене, як царицю, машиною доставили на старт (ще й 2 години до того чекали!!).
Приїхали більш-менш вчасно, вистояли маленьку чергу на мандатці, біііігом перевдягнулись і на старт...Стартувала я на початку, тож треба було поспішити!

Фото карти частинами, щоб краще було видно)




Форма одягу на дистанцію - закрита.
Жаль, нема фотографії, як я стартувала=)
Шорти, коротші-короткого, гетри і маєчка (ну а що;) ліс же - сосновий, мікро-рельєф...ван лав, одним словом!
На старті: "У девочки такие красивые ножки, а так их не бережет" (та, я не могла цього не написати)))

Першим сюрпризом для мене став кілометраж. Він, попередньо, мав бути чуть більший 8 км. А тут, рівно 9...Ох, ну так, насторожило, але діватись вже нікуди)
Карту в руки і вперед))
Бігла повільно, нікуди не спішила, чисто для себе і в задоволення (бо нечасто видається можливість побігати по мікрусі).
Та й не спішила би все одно, бо не добігла би=)
Зробила дві помилки (3 і 15 пункти, одну з них велетенську(15)) Тричі заходила на КП( один раз - бігом, двічі - пішки). Трошки некоректно розміщений порядковий номер КП, мені це завадило) Але це вже таке...дрібничка, так, як я не спішила))
Побігала на славу, ледь ноги дотягнула))
А ще, як побачила кілометраж хлопців (всього на 600 м більший), вважаю себе мужиком=)


Неділю проматрасила і подивилась, як бігають діти від КП до КП і кричать на весь дендропарк))
Почула ГЕНІАЛЬНУ в свому роді фразу "А нашо мені карта?"
Поцикала цей же мальовничий дендропарк з КПешечками)
І просто відпочила...

А потім день став добігати кінця, вокзальний стандарт №111 і дорога до дощового Львова)
Будні по колу, шановні=)
Розбавляйте їх чимсь кольоровим...)
Удачі)







Немає коментарів:

Дописати коментар