18 травня 2014 р.

Півмарафон Gorgany.Львів (18.05.14)

Відгуки і враження по свіжих слідах...Репортаж прямо з ліжка)

Я зрозуміла, що знову вийшла на старт півмарафону тільки тоді, коли побачила першу позначку "1 км") Знову цей горганський півмарафон, який неможливо пропустити))

Біглося, як на диво, легко....Хоча коліна свої я погубила вже на спусках в лісі...)
Так, як асфальт то явно не моє, коли забігла в ліс відчула себе у своїй тарілці... (мабуть любителів асфальту і стадіонів дуже порадувало болото в лісі=DD)
Пожаліюсь  і на своє невезіння...На жаль, ні за ким було тягнутися в лісі на підйомах...Тому цього року було значно важче змусити себе там бігти. На тому і втратила багато часу...
Хоча... Що я час рахую...З такою "прекрасною" весною, як видалась у мене, варто тішитись) Що я зараз і роблю)

І знаєте, що мене цього року дійсно здивувало, так це люди...Звичайні перехожі гарненько підтримували бігунів... Навіть продавці виходили з магазинів...)

Організатори цього року відпрацювали на всі 200!
Води на трасі було достатньо...Маркування на хороше! А скільки волонтерів на трасі! В разі чого завжди могли допомогти...
Спонсори годували спортсменів на фініші...Правда, вибачайте, я не їла...мені, як завжди, після фінішу не лізло...))
А ще, ну просто мега-красиві медалі!


Хороші видались вихідні...
Мабуть не у мене одної...)
Бажаю кожному пробігти свої 21)

Результати тут
А ось тут напишіть свій ПОЗИТИВНИЙ відгук=)


Немає коментарів:

Дописати коментар