14 травня 2014 р.

"Ото була весна...", або що таке невезіння і як з ним боротися.

Хтось зурочив мені весну.
Вже другу весну...
Не буду впадати в спогади щодо минулорічної і вам не раджу гортати блог) Просто повірте, що ця видалась ще гіршою)

Отож, завдання цієї "весни" виконані! Серед них: "всю жизнь мечтала" лікувати нирки, колоти болючі антибіотики і звичайно ж температура 39.7=)
Як результат такої плідної співпраці зі здоров'ям, я відновила тренування 3,5 тижні тому.
Всі чемпіонати проходили в режимі "онлайн" з часточкою заздрості( з якою я навчилась боротися)).


Ну і так, для довідки...)) Через 4 дні півмарафон...і я його таки побіжу) Це вже буде третій мій півмарафон перед яким я знову не готова його бігти нормально=)) Карма така карма...
17 травня навідаюсь на велогонку з надією на хорошу погоду і гарну картинку для відео...)

Ну і я завжди рада нагадати, що з 1 по 3 серпня 2014 у Львові відбудуться змагання "Lion cup 2014".
Ось вам красиве відео(хто ще не бачив), автором якого є президент ЛОФСО Хопта Роман)
Група ВК: http://vk.com/lion_cup14
FB: https://www.facebook.com/pages/Lion-Cup

Обіцяємо багато набору висоти, зеленок і болота... Жартую)
Насправді запрошуємо вас на цікаві карти та дистанції, ну і звичайно, побачити мальовничі краєвиди старого Львова.
Вся інформація про змагання є за посиланнями вище)
До зустрічі!



Немає коментарів:

Дописати коментар