13 травня 2012 р.

КЧУ м. Київ...06.05 - 09.05.12

З 6 по 9 травня в Києві відбувався Командний Чемпіонат України...
Почну зразу з негативу.... Все-таки потрібно було зробити полігон! Після поїзда відразу бігти трішки важко....навіть не трішки! Це був останній негатив на змаганнях...як на мене...))

А тепер про позитивне і цікаве..Після спринту, подивившись на дистанцію групи Ж-16, мені стало цікаво чому в групі Ж-18 дистанція була технічно легша? Склалося таке враження, що організатори переплутали дистанції...))
Бігти було важко, старт був у розпал спеки...це був найважчий спринт(фізично) який я коли-небуть бігала...
Смішно виглядала черга до станції зчитування... таке враження, що ми повернулися в період "застою" і вистоюємо чергу за дефіцитним товаром...)

Після спринту ми поїхали у с. П'ятихатки, де жили і бігали наступні три дні...
Спека не спадала...бігати ставало все важче і важче, а страшний кілометраж довгої все більше лякав...) Переживши довгу в Харкові, яка, не побоюсь цього слова, була найгіршою в моєму житті, я очікувала від цієї довгої чогось особливого...забігаючи наперед скажу, що довга після Києва реабілітувалася в моїх очах)))))

Естафета...як багато відчуттів сховано за цим словом... я настільки давно не бігала естафети, що навіть дійшла до того, що бігла її по Ч-20...) Мені сподобалось...ця естафета принесла масу задоволення і досвіду... Класно бігти по чоловічій групі, розуміючи, що ти така "маленька-маленька" порівняно з "конями"...))


І от...настав судний день... ДОВГА...) Спочатку вона мала бути 8 км...потім 9.3 км...а бігли ми 8.6 км... Чесно кажучи, я думала, що буде важче... Погода змилувалася над нами...було хмарно, приблизно 15 градусів. Саме при такій погоді  я відчула, що вже не така слабенька, як відчувала себе попередні дні, і спромоглася пробігти цю дистанцію виклавши повністю всі сили, що залишились після ЧУ в Харкові і останніх 3-х днів змагань... Було важко, були помилки, ноги боліли шалено, але здаватися я не збиралася... Знаючи, що до наступного ЧУ ще досить-таки багато часу хотілося привести себе в стан "лежачого поліцейського" на фініші... що і було зроблено...) Реабілітація довгої пройшла успішно...)

Додому їхала в очікуванні відпочинку....і свого випускного...)
Думаю дуже мало людей розуміє особливість фотографії, що вище... А особливість полягає в тому, що я бігала в гетрах!!!=) (що для мене дуууже незвично)
Але всеодно без подряпин не обійшлося...закрила гетрами ноги - поцарапала руки і шию...)) І з цими подряпинами вдягнулася в плаття....взулася в туфельки...і гуляти на випускний...))


Немає коментарів:

Дописати коментар