10 квітня 2011 р.

Чемпіонат області.... або 4 пори року за 2 дні...)

9 квітня... 6:30 ранку.... крізь сон чую як дощ лупить в шибки... Вставати через 1.5 год... в голові промайнула думка " а ну його той біофізприлад"....
8:00 - Підйом під веселу самбу..) А за вікном - сонце...блакитне небо... краса... Але ця "краса" тривала недовго. Через 15 хв все стало на свої місця - набігли хмари...пориви вітру ще сильніші...моросить дощ. Це ознака того, що сьогодні у львівських орієнтувальників змагання*

Прийшовши на старт, всі масово почали шукати сірники, щоб запалити вогнище, бо холод був жахливий... Дівчат з 18 групи "пожаліли" і в стартових протоколах винесли нам вирок: 44, 45, 46, 47 і 48 стартові хвилини)) Коли більшість вже фінішували, ми лише розминалися.... І от нарешті моя 44 хвилина....старт...УРРРА!!!...вже й не так холодно... Казусів на дистанції трапилося 2) Спокійно взявши перший пункт, по-трохи розганяючись біжу на другий... Сам КП був легким, майже на дорозі... Але, замість того щоб взяти легко і чисто цей пункт.....Я дивом потрапляю на свій 4 КП... ха-ха) (хотіла як краще, а вийшло як завжди))  Це такий -собі перший казус... Наступний виглядав дуже весело. Забігаючи на швидкості в зеленку...я зачіпаюся резинкою для волосся за гілку і вона успішно злітає. Я підбираю її і на ходу, пробираючись крізь зеленку з картою в зубах, намагаюсь заплести собі волосся. Ну це, звичайно, мені вдається, але виглядало все дуже і дуже весело...на жаль очевидців не було=)
Що ж... мій "унікальний пробіг на 2-ий пункт" приносить мені додаткові 2.5 хв і почесне друге місце))

10 квітня... Вітер здається менший... дощу певно теж нема... Але, нема дощу зате є сніг!!!!...(є чудовий народний вислів, але писати його краще не буду...хто знає - той зрозуміє=)
Добра Славчикова душа не кинула нас на призволяще і на старт ми прибули на машині)... Вийшовши з машини я зрозуміла, що ніяке покращення погоди навіть не проглядається...тому швиденько переодягнулася поблизу вогнища і бігом розминатися! Сьогодні всіх очікувала довга дистанція.... """Чудова, легка довга на прекрасній рівнинній місцевості по карті з масштабом 1 : 15000""" Вражає правда?))
Ну, що я скажу... після 2-х тижнів тренувань по рівнині, ця довга здавалася вічністю. А славнозвісний підйом, про який говорили багато людей після фінішу, просто вражав своєю величиною. Особисто в мене, в підніжжі цього "зла" вирвалася фраза: "О, Господи"...)
Ще й м"яз, який я надірвала на тренуванні не давав спокою всю дистанцію.... Тому, де-не-де, навіть на дорозі,  просто йшла пішки.
Доповзаючи до фінішу, я мріяла про гарячий чай і тепле ліжечко...(я така, напевне, не одна)... Але відразу після відмітки " FINISH" з"явилося повно енергії... Посміявшись з того, хто і як вибирався в підйоми, було проведено нагородження....і люди потрохи почали розходитися додому...
За ці 2 дні ми бачили всяке....і дощ...і град...і сонце...і вітер який зносить все, що трапляється на шляху...але найбільше розсмішив сніг, який ще інколи зараз політує в мене за вікном)...весна все-таки ;) Думаю, завтра погода покращиться, але ненадовго...всього лиш до наступних змагань...) Орієнтування як-не-як вимагає "хорошої сухої" погоди...))))))

Доречі, до нас на Чемпіонат області приїжали гості з Закарпаття... думаю, їм сподобалася львівська весна та наше орієнтування...але цікаво було б почути їх відгуки та враження!!!

Результати змагань можна подивитися тут: http://orient.lviv.ua/
Може ще кілька фотографій буде...якщо хтось поділиться=)

2 коментарі: