27 квітня 2015 р.

V Півмарафон “Gorgany.Львів 2015”


Напевно колись, мої пости про півмарафони будуть починатися: "Час чудовий, все чудово, ноги цілі, я здорова..." і т. п. 

Але не сьогодні=D

Всяке було цієї весни...І як завжди це "всяке" було звичайно ж перед Горганівським півмарафоном) Відповідно вся моя підготовка (чи як це назвати) перетворилась в "трішки побігати". Звичайно, можна було і не бігти взагалі! Але ж це я=)

Цей півмарафон потихеньку стає моїм традиційним івентом. Він вже 4-ий з 5-ти, які були у Львові. Перший я не бігла...мабуть в свої 16 я мала більше розуму, ніж у 20))

На старт я виходила без передчуття того, що вже на першому колі в парку натру ногу до м'яса=D Все було, як і годиться...Розминка, капля переживань, теревені з друзями і нарешті старт!


Перші 4 км (до парку) біглося чудесно. Я, як і завжди, не спішу спочатку, бо не факт, що мене вистачить на кінець) Але, мабуть, цього року треба було робити інакше... Ну, якби у роті росли гриби (далі самі в курсі)). 

Перше коло пройшло шикарно! Проте "але" знайдеться і тут. Мене дико натер правий кросівок на ступні, а це, самі розумієте, біда. Я спробувала перевзути його на колі, але це була тільки втрата часу. Далі, на решті кіл, я просто проробляла ту ж маніпуляцію, що й у Франківську - заливала в кросівок воду)

Що більше кіл - то більше "м'яса" було на моїй правій нозі=))

Це був єдиний мінус на перших двох колах. Загалом, я вписувалась в 1:50, що в думках я вважала доволі непоганим часом.
АЛЕ...кіл було три)) 
Третє коло можна назвати уривком з відомої всім пісні: "Ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin' alive" ).
Все, чого не було на попередньому відрізку дистанції раптом звалилось мені на голову! Хоча ні, радше на ноги! Враховуючи те, що на останньому колі я програла собі ж близько 10-ти хвилин, то тут зрозуміло, що я просто "стала". Ні, ну йти пішки не в моєму стилі (навіть враховуючи вчорашній профіль траси), але цей біг якось так і виглядав)))
Обідно, досадно...але Бог з ним!!! Все рівно день пройшов чудесно!) 
Я знову отримала неймовірно багато задоволення не зважаючи ні на що!
А яка група підтримки в мене була...Просто космос!) Коли на фініші тебе чекає стільки людей - хочеться бігти!

Сидячи на бордюрі і очікуючи нагородження, щоб пофотографувати переможців та призерів, якось дивно було почути своє ім'я в призерах категорії серед жінок 18-29 років. Я й не сподівалась, що моє двогодинне бігання виявиться достойним чогось такого. Істинно приємно)

Вартує подякувати організаторам за це дійство! Вони з року в рік вдосконалюються і працюють над цим півмарафоном. Низький уклін і успіхів у всіх ваших планах!

Тепер хочу подякувати погоді у Львові за те, що вона зараз чудесно зігріває всіх сонцем і дає мені можливість взути босоніжки! (кросівки взути я не можу зі зрозумілих причин)))
От таким видався V Півмарафон "Gorgany.Львів 2015".
Чекаємо фото з численних камер, які юзали фотографи на трасі))
Результати можете переглянути на офіційному сайті!
Тренуйтеся;)
























Немає коментарів:

Дописати коментар