25 травня 2015 р.

Чернівецький півмарафон CrossHill 2015

Оце після кожного півмарафону дивуюсь, як це можна таке любити... Можна любити поїсти смачно, повалятись на дивані, можна любити переглядати сотні фільмів і читати сотні книжок.
Ну як можна любити намотувати 21 км, а то й більше?)
Риторичне питання...нехай таким і залишиться)

Про Чернівецький півмарафон CrossHill 2015 дізналась буквально з перших днів створення події у FB. Склалось так, що на цей період нічого заплановано не було, тому вихідні 23-24 мали бути повністю присвячені Чернівцям) Так і сталося...про що я АБСОЛЮТНО (аж так великими літерами) не жалію!


Звичайно ж я не могла провести такі спортивні вихідні в гордій самотності)
Підбивати людей на всілякі авантюри я люблю і вмію, тому наша маладая каманда, зібрана з різних областей України, прибула в складі 8-ми осіб в Чернівці 23 травня вранці)



Ми встигли попасти під "акцію" на безкоштовне поселення в хостелі, забронювавши останні місця в ньому) Відразу вдамся до реклами і скажу, що хостел "Like" - кращий хостел Чернівців!! Як вдома, їй Богу=D
Суботній день ми провели мега активно і до кінця цього дня нам хотілося тільки впасти в обійми ліжечка.
Недільний же день, обіцяв бути якимось особливим...
Чесно кажучи, попередні пронози погоди мене не радували. Обіцяли спеку, сонце...ну і все похідне від цього при подоланні дистанції півмарафону))
Але недільний ранок виявився найкращим ранком для півмарафону евер! Сонця не було видно і чути до 12, а то й першої дня.

Арена старту-фінішу виглядала помпезно і красиво! Багато щасливих облич, усмішок, довгоочікуваних зустрічей. Спортсмени щасливі, а організатори заклопотані;)

Тепер більше про дистанцію...ну і як мені було на ній)
Розім'ятися добре не вдалося, трішки забігалася з камерою і звернула на це увагу вже за 15 хв до старту) Експрес-розминка дуже не допомогла, тому перші 5 км впрацьовувалась вже як могла. Надіялась пробігти цей півмарафон не гірше ніж у Франківську восени минулого року. Не дуже склалося, але все ж це не найгірше) Гнатися за результатом треба тоді, коли ти спеціально тренуєшся!
На другому колі мене наздогнала думка, що я не добіжу. Вперше за всі півмарафони, які пробігла, я про це подумала. Мені було надзвичайно важко. Ноги не пускали бігти абсолютно, навіть підтримувати темп першого кола. Найсмішніше те, що почала БІГТИ я на третьому (тобто передостанньому;) колі. Отак "поперло", називається... Не пам'ятаю про, що я думала на цьому колі...Мабуть просто працювала)
Останнє коло, навіть швидше друга його половина виявилась для мене бар'єром, який я ледь-ледь перелізла)) Тут все зрозуміло - просто фізично не вистачило. Єдиним стимулом для мене на останньому колі стали рожеві лосіни Lyudochka Sokol, які маячили перед очима останнє коло довго-довго!;)
Не знаю звідки в мені взялися сили зробити той фінішний ривок, бо до фінішної арени я ледь тягнула ноги просто вдивляючись в спину (гарну спину) Люди)) Резерви організму цікава штука!

Це був мій фінішний ривок на 3 місце в віковій категорії 18 - 29 років, і на 4 позицію в абсолюті.
Перші три місця в абсолюті - неймовірно сильні дівчата! Як подивитись скільки вони хлопців обставили в фінішному протоколі, то ціни їм не буде!

Окремий пост можна присвятити організаторам і організації івенту в цілому.
Всім окремо треба дякувати за таку організацію!
Все було від і до НЕЙМОВІРНО!
Ви молодці!
Плакати за медалькою не буду, тут зрозуміло, що це не ваша вина!! Просто мовчки дочекаюсь її))



Окреме дякую для музикантів-танцюристів-артистів і просто шикарних людей на машині, які розважали нас, як могли!

Після таких вихідних потрібні ще вихідні=D Але водночас такі вихідні дають сили і настрій працювати далі!

Результати тут.
Фото в соцмережах повсюди)))
Відео постараюсь скоро змонтувати...

Тепер буду відпочивати...і 31 травня бігти гірський біг в Славську)
Здоров'ячка вам...і тренуйтесь;)








Немає коментарів:

Дописати коментар