8 березня 2013 р.

Весняний пост)

Я маю мрію... НОРМАЛЬНУ ВЕСНЯНУ ПОГОДУ У ЛЬВОВІ ! ! ! Але вона напевно нездійсненна)) Отож доводиться втішатися тим, що є...)

6 березня я мала найкраще тренування за останні кілька місяців... Надворі +10, сонце, чисте небо... Одне задоволення! Втішилась я просто неймовірно, але вже в той момент я точно знала, що погода такою не залишиться...нажаль... Проте, це не завадило мені сповна насолодитися цим прекрасним днем!
Вперше за останні місяці, я відчула під ногами не сніг чи лід, а асфальт і пісок...! Ох, як це було прекрасно!

Сьогодні ж вийшовши зранку надвір...погода була вже дощовою, прохолодною... у повітрі витав запах, не повірите, змагань...) Це вже явно діагноз, але саме в таку погоду змагання запам'ятовуються найбільше) Цей запах дощу тепер пробуджує в мені не осінні відчуття(як у нормальних людей), а спогади про "мокрі" старти...)
Я уже в передчутті нових стартів цього сезону...Багато планів є - тепер потрібно їх виконувати!
Наснаги всім у виконанні своїх планів та мрій!=)

Ваша tanka...*

Немає коментарів:

Дописати коментар