8 грудня 2012 р.

Холодний зимовий день...(Перший благочинний пробіг до дня Святого Миколая від Run&Help)


08.12.12...8:45 ранку...- 7 градусів...
Прямуючи на зупинку замерзлими руками витягую фотоапарат, щоб сфотографувати красиве зимове сонце...кілька секунд без рукавиць і мої руки відчули особливість львівської зими;)
На вихідних так рано я можу піднятися лише якщо потрібно зробити щось важливе...отак і сьогодні - важливо було пробігти 3 кілометри заради благочинності...

І от...близько 9:30 я уже в Стрийському парку...не очікувала такої кількості снігу! Всі доріжки гарненько встелені снігом...і тільки я подумала про те, що тут можна спокійно ставати на лижі, як зліва від мене вилітає на тих же лижах якийсь хлопець... Кататися захотілося моментально, але довелось повернутися в реальність і згадати чого ж я сюди приїхала)
Людей в червоних шапочках видно здалеку) Ближче до 10 години нас почало збиратися все більше і більше незважаючи на морозний день... Приблизно два десятки людей, які тим чи іншим чином дізналися про забіг вирішили взяти в ньому участь... Це вже перемога для Львова і для України...маленька, але перемога! Не так часто у нас проводяться благочинні забіги, а якщо й проводяться то люди це сприймають надто скептично! Такий спосіб допомоги треба поширювати, адже ми допомагаємо не тільки комусь, але й собі, підтримуючи здоров'я! Біг - це найбільш доступний спосіб для оздоровлення...а чим не варіант для допомоги дітям?

Величезне спасибі організаторам забігу за хороший настрій на усі вихідні, за гарну атмосферу, яка добре відчувалася у такий мороз=)... За гарячий чай і приємні подарунки!
Настрій зимових свят уже витає у повітрі, а дякуючи  Run and HELP і учасникам забігу цей настрій зможуть відчути ті, кому його так не вистачає!
http://www.facebook.com/runandhelp.ua

Бравіссімо організаторам!

2 коментарі: