30 грудня 2012 р.

І на завершення 2012...

По-трошки можна підводити підсумки надзвичайно різнопланового 2012 року...
Чим мені запам'ятався цей рік?...достатньо великою кількістю змагань..чудесним літнім походом...і якоюсь особливою легкістю у всіх починаннях. Не було переживань з навчанням чи будь-яких зайвих переживань взагалі...Було надзвичайно багато позитиву, радості...Хороший був рік...
По-справжньому рік для мене почався (як би це дивно не звучало) наприкінці квітня на ЧУ в Харкові...

Потім все якось закрутилося...завертілося...і відразу після цього ЧУ я поїхала до Києва на наступні змагання...) Тяжкувато було бігати два ЧУ підряд, але люблю крізь зуби добігати останні метри останньої дистанції...)


Також цей Київ реабілітував довгу дистанцію, яку я зненавиділа після Харкова...тяжкого і спекотного Харкова...)

Літній похід Свидовцем...красиво, незабутньо... Просто надзвичайне живе зелене море відкрилося нам на хребті... Вітер там, правда, не для моєї маси тіла...якби не рюкзак я би точно літала;)



Далі була спонтанна поїздка на Salomon trail running у Верховину. Це було явно щось нове...Гірський біг в Розлучі давним-давно не зрівняється з цими змаганнями) Було важко, але надзвичайно круто!

А пізніше осінь...щось нове в ЛДУФК...буквально 2 тижні навчання і рогейн у Києві) Рогейн цей теж запам'ятався мені надовго...
І нарешті чудові змагання в Ужгороді...Нічого негативного про них сказати не можу - все було прекрасно... Аж бігати було приємно)

На початку зими відкрила для себе дещо нове...Можна бігати і допомагати) Спасибі Run&Help за таку можливість...
Надзвичайна атмосферність благодійного пробігу до дня св. Миколая, який був організований "Run&Help", є чудовим зимовим спогадом, який доповнив 2012 рік...

Сьогодні, 30 грудня, я мала би щасливо кататися на гірських лижах....але у зв'язку з нашою особливою погодою це стало дещо неможливо...)
Рік був дійсно насиченим, веселим, позитивним...незабутнім)
Усіх з наступаючим 2013 роком!.... нехай він стане для вас роком відкриттів! Удачі, щастя....і багато-багато подорожей!)

Немає коментарів:

Дописати коментар