1 жовтня 2011 р.

"Львівські простори" V етап)

Ну що ж! Перший місяць осені промайнув дуже швидко, і от сьогодні вже перше жовтня, а це означає, що зранку пройшов 5 етап "Львівських просторів" !
Почну з того, що погода нам допомогла...більш-менш тепле повітря і осіннє сонечко посприяли тому, що майже всі заявлені учасники з"явилися на старт! А тим, хто не з"явився знайшли заміну!

Зі свої сторони, тобто зі сторони організатора, хочу сказати, що здається, етап пройшов чудово! Спринтерські дистанції були справді спринтерськими...пункти стояли на своїх місцях і залишалися там до кінця змагань=))) Змагання проходили в смт. Брюховичі на карті "Пеньки"... Ну, точніше на частині цієї карти!
Той, хто не прийшов до нас, нехай лише подивиться собі на грамоту))
Особисто мені вона сподобалася)..хотіла б я колись таку на змаганнях отримати....))) (думаю сподобалась не тільки мені одній....я ж старалася...і треба себе коли-небуть хвалити))

А в загальному етапом я задоволена!!! Ну і звичайно ми починаємо вже готуватися до наступного етапу, який швидше за все відбудеться 15 або 16 жовтня! Наступний етап для нас особливий! 16 жовтня минулого року відбувся 1-ий етап змагань "Львівські простори". І от вже цього року ми святкуємо день народження змагань. Їм виповнюється 1 рік! Цифра не маленька....а отже і святкування буде не маленьким! Напевно, варто сказати: ЗАПРОШУЄМО ВСІХ БАЖАЮЧИХ) Буде класно!
Результати та фотографії мають бути тут: http://orient.lviv.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар