21 вересня 2011 р.

Вперше на рогейні...)

Навіть незнаю з чого почати... Напевно все-таки з кінця!
Дуже-дуже задоволена змаганнями, надзвичайно рада, що поїхала на рогейн! Відчуття класні! Словами не передати! Але я спробую! Дійсно, якщо описувати все-все-все що відбулося, то blogger не витримає такого навантаження...та й клавіатура певно загориться... Тому все буде стисло, але якнайкраще! Детальніше - питайте особисто))

16 вересня....ранок... бігом на автобус до Франківська, який тарабанив по наших "прекрасних" дорогах майже 3 години! Спати хочеться, а тебе трясе як в зоні турбулентності...одним словом "класно"))
Доїхавши до Франківська, ми закупилися, купили квитки на автобус до Буковеля....іііііі....сіли в нього! Ззовні автобус був досить пристойним, проте зовнішність оманлива) Всередині пилу було більше ніж пасажирів!...ще один жахливий доїзд з думкою "як я люблю поїзди та електрички"!
Зовсім забула сказати: зі Львова нас їхало всього троє: я, Вова Шпік, Юра Бадан!... Компанія весела..)

Ну...з горем пополам ми дісталися Буковелю...знайшли центр змагань, де нам все детально пояснили, розказали... Пізніше ми знайшли наметове містечко...поставили намет... і пішли вивчати ГК "Буковель" власною персоною))

17 вересня! Встали ми дуже рано...поки поснідали...поки зібрали рюкзаки...то вже й прийшов час іти на закріплення чіпів... Прийшовши в центр змагань нам запломбували чіпи, видали карти і ми почали планувати дистанцію! Це планування було швидше схоже на: -давайте візьмемо оцей КП; -ахахаххахахахах; а потім оцей КП; - ахахахахах.....   Думаю коментувати тут не потрібно) Перший рогейн як-не-як)
І от...настанови суддів перед дистанцією іііііі....СТАРТ!...

Частину розповіді зі старту до фінішу питайте особисто мене, а то  в тексті емоції не передаш! Лише скажу, що на дистанції було все....і навіть більше) Рогейн на 12 годин це щось!

Фінішували ми змучені, але задоволені! Дійсно задоволені тим, що ми взяли участь у рогейні! Я можу сказати, що я б пожаліла, якби не поїхала! Чесно-чесно))
Коли ти відчуваєш приємну втому, біль у всьому тілі, це якось незвичайно! Мене розуміє тільки певна когорта людей і лише ці люди знають, що це, не побоюсь такого слова, "КАЙФ" !!!!

Цього разу в пості я дійсно не багатослівна, бо коли ти біжиш таке вперше, то всього не розповіси, а ще й тим більше текстом!
Тому хочу сказати: народ, спробуйте хоч раз в житті рогейн, або щось подібне! Воно того варте!

Я вдячна організаторам і всім хто хоча б якось долучився до цих змагань! Ви зробили велику роботу; впевнена, багато ночей недоспали; ви зробили ці змагання класними, а головне такими, на які хочеться приїхати ще!
А ще, я вдячна нашим Карпатам)...за те що вони є! Бо коли приїжаєш в гори та ще й на змагання, то почуваєш себе зовсім інакше...думаю мене розуміють всі!

А тепер коротко про буденне: 1 жовтня відбудеться 5 етап змагань "Львівські простори", а 9 жовтня будуть змагання "Зелений стадіон 2011".... Запрошуються всі бажаючі! Якщо ви з іншого міста - не біда....приїжайте)))) але перед тим повідомте нас...)

=)

Немає коментарів:

Дописати коментар