23 травня 2011 р.

Потепліло...чи як... (5-ий етап змагань "Зелений стадіон 2011")

8:15...ранок...а надворі вже немає чим дихати, на небі "повний штиль"... Щось не схоже на те, що сьогодні у нас змагання. Проте, є чому радіти! Можливо, пробігши дистанцію, ми не будемо такі брудні і мокрі, як зазвичай...але як не одне, то інше! Сьогодні в меню замість дощу та болота - свіжа зелень і кропива (якнайвища та найбільш пекуча!))
Розуміючи, що сьогодні нас чекає цікавезна дистанція, купа кропиви та сонце, яке навіть і не думає когось жаліти, я вирішила вдягнути на дистанцію шорти=)) буквально зовсім трохи жаліючи свої ноги, я все ж ще вдягнула гетри! Виходячи на старт, смішно було спостерігати на здивовані погляди людей і фрази "о, там купа кропиви" або "і тобі не шкода ноги?" ...і ще щось подібне...) Забігаючи на перед, скажу, що перед дистанцією я разок попеклася кропивою. А на самій дистанції - жодного разу)..(і то ще так вміти треба)

Отже....старт... (буде карта - буде краще)... Відразу на перший пункт стандартний і всім відомий спуск, з якого летиш у перше ліпше дерево. Чесно кажучи, не здивувалася, коли побачила його на карті) Наступні кілька пунктів без особливих пригод...були лише секундні зупинки в районі деяких КП, для того щоб взяти їх чітко. На 8-ий пункт цікавий перегон...хотілося б побачити хто як біг... Добігаючи до 13 КП, і зважаючи на те, що далі  також досить цікавий перегон, хотілося вибрати якнайкращий варіант. От я й вибрала...варіант з 13 на 7 КП! =) Вже на півдорозі до цілі, я зрозуміла, що ціль то не та) Проте, міняти щось кардинально, вже було запізно... я, сама собі, не спеціально, доплюсувала ще один "малееесенький підйом" і добрих 250...а то й більше метрів.  Після цього пункту, помилок у вигляді "хммм...цікаво, а чого ж я біжу замість 14 КП на 7 " більше не було!)

Дистанція була справді класною і цікавою! І попри те, що карта "так-собі" дистанція вдалася на славу! Я отримала задоволення від того, що бігла і йшла), брала КП чітко і помилялася! В цьому і є орієнтування...в цьому і є особливість цього виду спорту! І я не втомлююсь повторювати, що орієнтування (особисто для мене) - найкраще!!!!
Результати будуть тут : http://orient.lviv.ua/
Скоро закину карту, щоб той хто не бігав, краще уявив, що ми пережили на 5-му етапі "Зеленого стадіону 2011"!

2 коментарі:

  1. В парку "Знесіння" (Кайзервальд) дуже цікаво бігати, там можна розвивати швидкість до 8хв/км.)))

    ВідповістиВидалити
  2. та це просто швидкість світла...)

    ВідповістиВидалити