15 травня 2011 р.

Погулянка і як завжди дощ!..( 4 етап змагань "Зелений стадіон 2011")

Вчорашня тепла і сонячна погода безслідно зникла, і сьогоднішнього ранку вже спокійно моросив дощик...впала температура....а це все означало, що сьогодні у всіх львівських орієнтувальників невеличке свято - 4 етап змагань "Зелений стадіон 2011" та ще й на Погулянці. Особисто я, не бігала там вже років з 100=)
Отже, до справи. Що стосується дистанції, то мені сподобалося абсолютно все....ну, про карту говорити не варто...на ній повно всього нового... Але сама дистанція була суперовою! Під час бігу, я отримувала лише задоволення!
Ось вам дистанція групи А...з моїми "художествами"


  • до 1 КП трохи не добігла...тому зупинилася га галявині і порозглядала  карту=)
  • на 2 КП забігла вище...потім спустилася нижче, але аж до обривів...
  • на 3 КП забігла чуть правіше ніж треба!
  • на 8 КП вирішила бігти по дорогах...ну, особисто для мене, так було швидше!
  • на 10 КП варіант кинувся мені в очі відразу...)
  • на 16 пункті впала в болото.....і мій компас разом з карточкою прийняли удар...думаю мене не дискваліфікують)))

Ще раз повторюся, що дистанція мені дуже сподобалася....дякую Чепілю Р. за неї!... 

Вже через 11 днів почнеться ЧУ в Южноукраїнську!...карти і місцевість там ой які цікаві, тому можливість туди поїхати я втрачати не хочу!

1 коментар:

  1. Скажу відверто, мені теж сподобалась дистанція, хоча є один мінус-як бігти на 12КП, подорозі зустрів болото, яке тягнеться попід дорогу...аж настрій впав(((

    ВідповістиВидалити