1 червня 2011 р.

яка прекрасна природа в Україні...)( Особистий Чемпіонат України, с. Трикрати)


на фотографіях те, що так вражало людей які побували в цій місцині вперше... чудові кам"яні скелі...гранітні кар"єри...повно-повно всяких маленьких тваринок....пташки співають цілодобово..і жаби разом з ними... краса неземна...інколи навіть здається, що ти не в Україні!
а насправді все це є в Миколаївській області....і всі бажаючі можуть помилуватися цими краєвидами... просто потрібно сісти в машину...поїзд...чи інший транспортний засіб і поїхати туди... ну, або телепортуватися( якщо так хтось вміє)=)

ну що ж..) День перший!
на дворі сильна спека... на небі жодної хмаринки!!!!!!! старт в обідню пору.... невелика пробіжка до місця старту.....розминка....і нарешті старт.... Взяла карту...напрямок на перший пункт...і тут...шок!!!!!!... я як побачила ті скелі...обриви....велетенські камінюки, то в мене почалася паніка...я не знала як і де все це оббігати... І почалося гуляння через кожен другий пункт! Дуже часто зносило через компас! Коли я закінчила дистанцію, то ще кілька годин після того я була в шоці від побаченого...
Ось вам моя дистанція( група Ж-21) дивитися

День другий...естафета!
Видовище звичайно класне...а особливо, коли я толком не можу взяти свій пункт, бо пробігла мимо нього на інший...крутилася...вертілася....але взяла)) До того ж, я вперше в житті так багато помилялася на естафеті...далася в знаки карта, яка ну зооовсім відрізняється від наших львівських.
Але помилки на дистанції лише підсилювали враження від естафети. Все-таки як не крути, але адреналіну на дистанції, перед і після неї вистачало...
Вечір...починає смеркати...а ми переодягаємося в форму і бігом на нічний старт...УУУРРААА!!!...я так давно чекала нічного орієнтування. І от нарешті! Ще й масовий старт... Правда, я не люблю дистанції по вибору, але це ж нічний старт...в тому є свій плюс!
Перед стартом...і на самій стартовій лінії усі веселилися, сміялися...атмосфера просто вражаюча... І от...старт...Я, Іра та Соломія...(ми завжди троє) вирішили бігти разом... ми швиденько вибрали пункти....і побігли... Мені біглося особливо легко, тому я намагалася вести дистанцію і підтягувати дівчат! Помилилися ми з ними лише на одному КП...просто пробігли зверху голої скелі, а сам КП стояв трохи нижче! Добігаючи до останнього КП, ми почали підсміюватися і трохи сперечатися хто відмітиться першим...Причому, сам за себе ніхто не казав!!!!!!!!!!!! Одна каже: "Ти...".....інша " Ні, ти!".....ітд)) Іра сказала мені: "Давай! Відмічайся перша" Я добігаю до фінішної станції, але вона буквально в кількох мілісекундах від мене...Я роблю відмітку буквально на 20 мілісекунд швидше... Але в протоколі наш час однаковий)_)))... Жаль звичайно, що станцій лише 2_) Вражень після нічного повно!...я можу ствердити, що цей старт був найкращим на цьому ЧУ!!!

День третій...довга...гандикап...
Я чуть би не запізнилася на старт...з тим гандикапом так все наплутано було... Головне що попала на свої секунди...)) Дистанція була дуже класною... але мене знову чомусь один раз знесло через компас! Доречі, цього разу, за всі минулі дні, я помилялася найменше...набагато менше ніж раніше! Спека надворі була шалена! Було здається 80% відкритого простору....а можливо і 90% Я розумію, що 4.5 км не така вже й велика дистанція, але ну хоча б 1 пункт підживлення можна було б зробити...чесно кажучи він би не завадив!!! Добігаючи до останнього КП я з задоволенням перебігала річку...але потім, із ще більшим задоволенням залізла в болото по-коліна!)...думала що не вилізу!
Ось вам дистанція! (також дивитися групу Ж-21) тут

І знову я вдома...... Скоро проведемо новий старт змагань "Львівські простори" - 2-етапну естафету... Надіюся все пройде класно!
Дуже хочеться поїхати в Одесу на ЧУ по спринтах! Думаю там буде круто! А відразу після того на Молодіжні ігри в Коростишів! Але до того ще більше місяця!!!! А наразі бігати...бігати....і ще раз бігати....!
Фотографії від С. Прокопчука: тут

Немає коментарів:

Дописати коментар