30 жовтня 2010 р.

ЧУ з багатоборства...м. Херсон...

ну що ж...все-таки я поїхала на цей ЧУ, попри те, що не горіла бажанням.
Але, я впевнена, що не дарма.
Ну от, день перший:
середня дистанція...4 км
на старт вийшла настільки зосереджена, що пам"ятаю лише-нь те, що мала б включити секундомір...але, добігаючи до 1 КП, замічаю, що все-таки його не ввімкнула...
Далі дистанція йшла гладко....навіть дуууже. От вам і результат: 26.15 і 1 місце на середній дистанції...різниця з 2-м місцем - 3.38 хв.

Не буду багато говорити...принаймні про 2-ий день...
А от цей день другий...довга...не приніс мені нічого хорошого... Як то кажуть "зальот" майже на кожному пункті...І повне розчарування. Результат( далі)

День третій....спринт...
ліс нагадував мені місцевість  на довгій...з якою пов"язані погані спогади. Але я себе якось намагалася опанувати...Проте, здається не вийшло...Добігаючи до пункту К, я зрозуміла, що компас мій, є зараз в кишенці моїх лосін. І я швиденько почала його діставати. Після цього я зрозуміла, що без загулу не обійдеться. Та так і було...
Загул на моєму 5-му пункті.....і робота на перших 4-х пішла в нікуди...(на них я по сплітах йшла першою)

...в результаті, в загальному заліку 7 місце...
ну, нічого поганого в тому немає....але я просто незнаю, чи це здала психіка...чи що....
Думаю, ЧУ не пройшов для мене дарма і я тепер просто буду уважнішою до підготовки до змагань на психологічному рівні.

Результати змагань: http://orienteering.org.ua/index.php

Цікава стаття: http://www.morient.org.ua/new_2610.html
отак-то...до наступної зустрічі...

Немає коментарів:

Дописати коментар