13 жовтня 2010 р.

Puchar Doliny Bobru (09-10.10.2010) Boleslawiec<З

Ой, з чого б це почати...ну, давайте так:
спочатку з невеликих вибачень за те, що наразі немає карт...але як тільки, так зразу)_
а тепер...:
09.10 - день 1( середня дистанція)
Почалося все звичайно з доїзду до місця старту...доїхали без пригод, з комфортом)))...*
Моя стартова хвилина була 55....впринципі часу вдосталь щоб перевдягнутися, ще навіть доспати, роздивитися що, де і як, порозминатися і нарешті на старт)....Все впринципі так і було. Ось вихлджу на стартову лінію...беру легенду...потім переходжу далі....і...СТАРТ...
Дистанція була 3.3 КМ з набором висоти 115м. Зразу зрозуміло що рельєф тут "хороший". Розповідати на яких КП я втрачала час не буду, поки немає карт....але взагальному скажу, що нагуляла я 8 хв...(((і це лише єдиний пункт) тому час мій: 39.52 і 8 місце.

цей же день)...(спринт)
...обожнюю спринт...а особливо по місту. Карта просто ідеальна для бігу...дистанція дуже технічна...1.7 км напрягу і втоми...і що ж наприкінці - я дізнаюсь, що знята, бо ніби-то не відмітила свій третій пункт...але ж я відмічала... Ну не буду сперечатися з комп"ютером, це мені вже не допоможе. Але дистанція насправді була класна, що б не сталося...мені сподобалося...

Ну все...Перший день відбули...найважчий день, бо 2 старти...завтра довга...
10.10 - день 2 (довга)
В мене 3 стартова хвилина. УУУРРРААА!!!....Чому ура?...бо не люблю на довгій стартувати наприкінці.
Ну все: СТАРТ...
дистанція 5 км....потрібно правильно розрахувати сили...
Як тяжко було спочатку бігти...тяжко як ніколи...ще почало стегно боліти...але я зібралася з силами...і закінчила дистанцію з 5 результатом( 51.21хв) правда як і в попередні дні не обійшлося без фатальних помилок....(тут набралася аж 2 помилки разом на 6 хв)....які і справді були фатальні(тобто в мене був би 2 результат). Але це ж орієнтування...)

А далі додому...через Вроцлав в якому прогулялися та Перемишль...
В загальному змагання були, не побоюсь цього слова, - прекрасні...Все, починаючи від дистанцій, закінчуючи атмосферою,, було чудовим. ВЕЛИКЕ СПАСИБІ організаторам за прекрасно проведені змагання...Повірте, вже хочеться назад... Змагання залишили лише приємні спогади(та нічого поганого й не було)...
Ще раз велетенське дякую...я отримала массу задоволення і багато досвіду.
А тепер, як би це не звучало: УКРАЇНО, тобі до такої організації цілий марафон...тому пора робити висновки...

Скоро закину карти...а тоді буде і детальніший аналіз)...
Повні результати можна подивитися тут: http://www.tukaniwiny.org/?a=wiadomosci

Немає коментарів:

Дописати коментар