15 серпня 2017 р.

"Кубок лева - 2017" (Відкритий Кубок міста Львова) 11-13 серпня 2017


Спокій. Ранок без дзвінків та робочих думок. Кава без поспіху. Повна розслабленість!
Таким був мій понеділок після змагань. Та й, чесно кажучи, не тільки мій) Прийшов час, коли можна "переварити" все, що сталось за останні 3 дні, а також в процесі підготовки до цих "трьох днів". Прийшов час, коли можна аналізувати, продумувати, а також їсти подарунки з Білорусі ;) Закінчився ще один "Кубок лева".


В першу чергу варто сказати, що цього року було зроблено чимало роботи зв'язаної з тим, щоб здобути фінансування Львівської міської ради. Ми подалися на програму "Відкриті кубки Львова", відстояли наш захід на презентації програм та пройшли відбір. Ми свідомо йшли на цей крок, щоб не тільки розрекламувати наш захід, а й підняти престиж виду спорту в місті.
В Управлінні молоді та спорту зараз є молода команда, яка намагалась нам допомогти у всіх можливих питаннях. Все-таки ми отримали нову позитивну співпрацю і будемо пробувати працювати разом і надалі.

Думаю, мені варто підтримувати статус "Злая и принципиальная женщина";)
Тому - почнемо!
Тиждень до змагань.
Цього року закриття заявок пройшло більш-менш безболісно. Це мабуть тому, що оплата стартового внеску проходила наперед і всі хто хотів трішки зекономити зробили це вчасно. У мене не розривався телефон через дзвінки з приводу дозаявки (але це не означає, що він не розривався взагалі))).
Проживання.
Багато учасників вже зрозуміли нюанси нашої співпраці з туристичною базою "Перлина Львова". На жаль, Львів не пристосований для того, щоб зробити тут гарне наметове містечко. Проте, від себе стверджую, що наступного року я зроблю все, щоб це наметове містечко БУЛО... Але було вже за межами турбази! І взагалі, з таким сервісом, який там надають, буду просити учасників там НЕ ПОСЕЛЯТИСЯ ВЗАГАЛІ! Там є лише один плюс - зручність в розташуванні. НА ТОМУ ВСЕ!
Транспорт.
Взагалі, виїхати в Брюховичі та з них дуже важко через те, що перевізники просто не виходять на маршрути. Тому нами було вирішено зробити мінімальний доїзд до арен та зворотньо. Львів - місто для туристів. Тому і ціни тут для туристів. Водії, яким ми дзвонили за оренду автобусів вимагали від 1000 гривень і вище за один (!) рейс. Тому друзі, поділіть будь ласка мінімум 1000 грн за проїзд в одну сторону до арени змагань на 25 місць (кількість сидінь в Еталоні) і отримаєте суму, яка має бути і відповідь на запитання "чому нас так багато в автобусі". За такі гроші ви б мабуть не поїхали!
Тому, сумнівно, що взагалі на наших змаганнях буде організовано коли-небуть більше трансфер до арен, бо я відмовляюсь слухати ХАМСТВО в свою сторону! Може хіба нам хтось автобус подарує? ;)
День старту.
Я завжди стараюсь усміхнутись кожному на мандатній комісії і сказати "доброго дня" (якщо ви цього не помітили, то знайте - я все одно СТАРАЛАСЬ!)). Змагання потрібно починати гарно!
Але коли ви без попередження приходите за 30-60 хв до старту (коли мандатка вже закінчилась) і просите віддати свій номер, то вибачте, але усмішки ви не отримаєте. Чесно кажучи, я втомилась з вами боротися і просто мовчки видаю ваші номери. Але одна дуже хороша людина сказала мені: "Просто не віддай стартовий пакет. Один раз обпечуться, іншого разу подумають". І знаєте, я задумалась. Та й не просто задумалась, а вже вирішила, що якщо наступного року я буду сидіти на мандатній комісії, то свій стартовий пакет після закінчення мандатної комісії ви не отримаєте. Вибачайте, друзі, але пора вчитися! Чому одні учасники, маючи старт, наприклад, в 15:30 приїжджають на мандатку в 10:00 і чекають потім, а інші дозволяють собі прийти, коли захочуть? Задумайтесь.
Довга дистанція.
Погоджуюсь з тим, що ми трохи недооцінили кількість осіб на одній хвилині мас-старту. Учасників було багато, станцій очистки всього дві. Трішки не встигали. Однак, не треба викрикувати "та киньте стопку карт так, на землю, ми самі собі візьмемо!". "Жарт дня", блін!
В цей день мене остаточно довели (хоча я вмію терпіти, як ніхто).
Яказаразхвилинаколиястартуюаколистартуєтака-тогрупаАКОЛИАКОЛИАКОЛИАКОЛИ!
ААААААААААААААААААААААААААААА!
Народ! Ми затримали видачу останнього бюлетня тому, що хотіли прописати надзвичайно детальну інформацію. Бюлетень вийшов просто шикарним! Там було все, що необхідно знати учасникам перед стартом! Надрукований бюлетень лежав на столі мандатної комісії, який можна було взяти і прочитати. Коментатор перед кожним стартом ЧИТАВ ДОСЛІВНО інформацію з цього бюлетеня, щоб ви її почули. Але ж так... навіщо. Наступного разу в бюлетені напишемо: "Ласкаво просимо на змагання"! Мабуть цього буде достатньо ;)
Дистанції. 
Так, цього року були дуже вимогливі дистанції. Планували їх чудові, досвідчені люди, однак місцями в кілометражі трішки перестарались;) Але це діло виправне, наступного року дослухаємось до ваших порад і трішки будемо зрізати кілометражі.
ОДНАК. Не треба говорити, що планувальники не були на місцевості. Не те, що говорити, а стверджувати! Те, що вони живуть за межами України не означає, що вони не змогли виділити часу, щоб приїхати  до Львова, пройтися по місцевості, виправити всі свої і не свої помилки. Так, шановні, ваші розмови чути, дуже чути. Тому відповідаючи на ваші ЗАУВАЖЕННЯ кажу, що планувальники були у Львові і були на місцевості. Отак-от ;)


Ну і на закуску!
Це вже вищий рівень...чогось. Не можу дати цьому назву, ВОНО навіть не заслужило.
Я б хотіла прославити цю людину на всю Україну, але вона побоялась відправити смс головному судді та секретарю зі свого номеру. Тому показую вам так, як є.

Це було 11.08, в 19:00. Однак, невідомий герой не знав, що лише 19:30 організатори завантажили машину з інвентарем і вирушили додому. Ну та ясно ж! Просто не організовував (-ла) змагань до цього...і взагалі;)


Однак, не зважаючи на все це, підготовка до змагань і самі змагання пройшли чудово!
Я дуже втомилась писати цей пост, тому дякувати буду коротко, щоб і ви не втомились читати;)
Спасибі всім нашим спонсорам та партнерам за підтримку.  Handlopex UkraineІнтернет-магазин здорового харчування "Смак життя", ТМ "Кардинал", ТМ Gorgany та Runstyle. Маючи таких людей у своєму оточенні хочеться працювати і надалі! 
Дякую всім волонтерам, які нам допомагали! На таких людях тримаються змагання! Без вашої допомоги ми б загнулись;)
Дякую всім-всім учасникам! Змагання робляться для того, щоб ви отримували задоволення. Багато з вас приносять неймовірний позитив і я рада кожній зустрічі з вами протягом цих трьох днів! 
Дякую всій нашій команді, яка щороку поповнюється новими людьми. З вами приємно, весело і чудово робляться змагання!
Наступного року нам виповнюється аж 5 років! Ми й самі не очікували;) Тому будемо раді вас бачити у серпні 2018!

Результати можна побачити на нашому сайті: http://lioncup.com.ua/ .
Фото від Левка Іванчука за цими трьома посиланнями:
Також прошу вас ділитися своїми фотографіями в нас на сторінці у Facebook, або мені особисто на електронну пошту, яку ви ітак всі знаєте ;)
Тільки не треба дзвонити і казати, що ви скинули мені фотографії, добре?)))

Маю надію, що ви приїдете до нас ще! 
А зараз відпочивайте і готуйтеся до змагань "Кубок Одеси". Там буде гаряче!
Зустрінемось)








2 коментарі:

  1. Закінчився... А жаль. Хочеться продовження. Як на мене, ДДДДууужжже гарна(відмінна, злагоджена, професійна, красива і т.д.) організація заходу. Все було ОК. Не переймайся тими дрібницями зі знаком"-".То все школа життя. На тлі усіх усмішок, радісних емоцій, подяк від учасників та океану задоволення(точно знаю, люди говорили, хвалили), згадані тобою непорозуміння(назвемо їх саме так), то дійсно дрібниці. Ви старались, люди оцінили. Судячи з того, що Р.Чепіль не сварився))), все у вас вийшло як треба, як хотілося. Всім подяка за організацію. І навіть МР м. Львова))). Не розслабляйтесь довго. Скоро Lion Cup 2018. Чекаємо. Учасники.

    ВідповістиВидалити