2 березня 2015 р.

Екскурс в історію)

Це був мій початок...
Це були роки, коли довга дистанція була максимум 3 км...
Це були роки, коли Ч/Ж - 21Е були супернереальнодалекими і неймовірними)
Це були роки, коли відео знімалися Нестором на sony ericsson і це було круто!
І звісно ж це були роки, коли на стартових лініях естафети з'являлась така кількість людей, що всі там і не поміщались))

2006 - 2007 роки ознаменувались моїми першими чемпіонатами)
Не все я звичайно пам'ятаю, але деякі моменти пам'ятаю особливо чітко!

Перші два чемпіонати були в "Буковинському орлятку" в Сторожинці. Як зараз пам'ятаю ті кольорові старенькі, але доглянуті корпуси, велику територію табору з численними альтанками і лавочками...красиву буковинську осінь! Ловіння мобільної мережі на підвищенні біля сходів, що вели в кожен корпус і кімната посередині коридору на 2-му поверсі (номера не пам'ятаю))
А ще пам'ятаю завжди велику львівську команду, яка мала чудесних і сильних спортсменів, яких на змагання везли велика кількість тренерів!
Мабуть багато з них я іще майже не знала, але в пам'яті чітко закарбувалась велетенська різновікова команда...Від малого до великого!)


З дистанцій...перш за все, це мабуть естафета)) Перший мій третій етап з дівками, з якими уже бігано-перебігано)
Коли змушуєш себе малу бігти, старатися, бо ти знаєш, що біжиш останній, третій етап і ще ж треба достойно виглядати на відео-КП (хоча ще й досі так думаю))).

А зараз подивишся на дистанції, які в мене тоді були і на обличчі не то усмішка, не то гірке розуміння того, що сьогодні вже Ж-21Е=))

Для вас...шедевральні відео, на яких нічорта не видно, але за які оскара треба давати!!!
Приємного перегляду (а декому спогадів))

P.S Нестор, надіюсь ти не проти, що я твої шедеври опублікувала...Але вони цінний експонат в нашій пам'яті!)







Немає коментарів:

Дописати коментар