10 березня 2014 р.

Spring time 08-09.03.2014

Ідеально: сосни, мікро-рельєф та сонячна неспекотна погода...
Краще просто не буває) 

Вкотре переконуюсь, що мікруха - це для мене "one love". 
Я вже давно не отримувала такого задоволення від дистанції...

Але не з того треба починати пост) Людоньки, як їдете в поїзді, ніколи не розказуйте скільки грошей ви витратили на весілля, скільки там було гостей, в чому ви були вдягнені на розписці і всякі речі тому подібні! 
Та і взагалі, НЕ ТРЕБА КРИЧАТИ ПРО ЦЕ НА ВЕСЬ ВАГОН! Не всім людям це цікаво слухати;)

Ніколи не вміла швидко відмічатись компостерами...Ну це ладно) Але за всі 10 років в орієнтуванні я жодного разу не губила карточку! До 8 березня 2014 року))
Я так зосереджено знімала пов'язку на дистанції, бо мені стало спекотно, що забула про карточку, яка була в моїй руці) І вже на наступному КП я зрозуміла, що чогось мені не вистачає...=D
Ну, треба ж було коли-небудь почати їх губити)) От і почала...на 10-му році..)


Мабуть по-людськи треба було побігти від старту проти годинникової стрілки...Але туди побігли всі)) Я побігла в протилежну сторону)

За годинку спокійно беруться всі КП...
Реально, задоволення дістала неймовірне...давно хотілось побігати по мікро-рельєфу...і взагалі по карті, де січення не 5 м)
Ах, ну і чисто так, для довідки...с. Копили, Полтавської області) (ну, щоб не перепитували))

Їхала зі Львова...ТІКАЛА зі Львова від паршивої погоди...а повернулась в +11 та ідеально-чисте небо! Щастить же...!

Гарної погоди та спокійної атмосфери у ваших містах!
Adios!


2 коментарі:

  1. Дурне запитання, але де тут фініш, щось я не бачу?

    ВідповістиВидалити
  2. ххх...буває...) Внизу, під початком орієнтування, за озером зразу...Тут погано видно кружечки...))

    ВідповістиВидалити