7 серпня 2013 р.

"Дивосвіт" у прямому сенсі...(Частина 1)

Різне в голову приходило...різне робила в житті. І все це потім кудись мене приводило. Останнє тритижневе чудо під назвою "Мій Дивосвіт" привело мене до тих, хто доповнив моє життя!


Недоспані ночі, важкі ранки...Велике переселення народів та + 3 кілограми...Діти, багато дітей..."Не хочу, не буду"...Усе це табір)

Хочеться зняти з себе цей велетенський, але приємний тягар і розповісти все-все-все одразу, але мій завтрашній від'їзд не дає можливості цього зробити...Тому першу частину "Дивосвіту" я присвячую найдивовижнішій подружній парі - Світлані та Андрію=)) і мега-заворожуючій усмішці Діми!

Отож)
Творчі люди завжди чимось притягують до себе...Але дві творчі людини, як одне ціле - це просто магніт надзвичайної сили! Мабуть вперше в житті бачу людей, які ідеально створені одне для одного...Свєта та Андрій - ходяче задоволення для ваших очей...Отак можна подивитися на них і тішитися мінімум цілий день) Моментами ловиш себе на думці, що мистецтво створене для них, а вони для мистецтва! Ця пара просто вималювана долею, при чому лише яскравими фарбами! 
Надзвичайно приємно було зустріти таких людей на своєму шляху! 


А тепер можна приступити і до Діми - людини, яка своїм поглядом і усмішкою змусить тебе зробити те, чого не хочеш робити!! З такими людьми важко...бо треба вчитися протистояти ))) Але деколи так і хочеться сказати: "Ну усміхнись"! Бо так цього не вистачає! 
Не часто бачиш хлопців, які майже постійно посміхаються! А то завжди "Я мужик! Я маю бути серйозним!..." бла-бла-бла... Як би сказав Юра (про нього в наступному пості): "Не баландіть!"
Такі люди, як Діма, притягують до себе інших людей...З ними хочеться спілкуватися і отримувати задоволення від цього спілкування! 
Буба і Діма)


Аж сумно стає коли розумієш, що вже не вистачає таких хороших людей поруч! Вони ж однозначно доповнюють життя!  
Але не всім вдається коли-небудь познайомитися з ними! Тому можу вважати себе щасливчиком)

Завтра відправляюсь "на моря"...тому наступний пост про величних істориків Юру та Васю відкладається мабуть до приїзду!
Adios!


1 коментар: