23 квітня 2013 р.

Найкращий ЧУ( спогади)

У велетенській папці з картами з різноманітних змагань скоро вже не буде місця...Я стараюсь зберегти кожну карту, особливо якщо вона не з місцевих змагань. Інколи навіть доводиться повністю обклеювати її скотчем тому, що вона просто скоро розпадеться=)
Так от...до чого я веду...
Вже бувала на стількох ЧУ, що просто гріх не подумати про те, який з них був найкращим.
Мені не довелося довго думати...у своїх спогадах я розібралася відразу)

31.07 - 03.08.2009 - Чемпіонат України серед ДЮСШ...с. Лугове, Полтавська обл.
Це, мабуть, ті змагання, заради яких я би повернула час назад!
Простота, чіткість, легкість, максимально дружелюбна атмосфера - усе це було на тих змаганнях навіть з надлишком! Прекрасна природа (олені на дистанції=), хороші карти...зараз інколи так цього не вистачає...
Навіть страшенну літню спеку, яка була на той час, організатори змогли трішечки ліквідувати душем на фініші та розміщенням наметового містечка біля річки(яка дійсно рятувала).
І не треба було ніякого міста...Увесь комфорт, який міг би створити мегаполіс, був просто непотрібним!
Запам'яталася надзвичайна доброта сільського населення...Холодна вода, яку нам виносили після довгої дистанції була просто блаженством...Деякі люди навіть просили зривати з дерев  абрикоси, бо їм уже не було куди їх подіти))







Я можу надзвичайно довго розповідати про цей чемпіонат...при чому лише позитивні речі! Напевно в кожного спортсмена є такі змагання, на які би він хотів повернутися...
Про свої я вам вже розповіла! Було би чудово, якби кожен поділився спогадами про незабутнє...

Adios, amigos;)



Немає коментарів:

Дописати коментар