20 червня 2012 р.

"Зелений стадіон"....3 та 4 етапи...або повна протилежність)

Третій етап "Зеленого стадіону"....нічого не віщувало біди....)) дощі попередніх днів перестали нас турбувати і всі були в очікуванні дистанції по новій карті... Але "Високий замок" вирішив поборотися з нами своєю зброєю - болотом і підйомами... ну, якщо перша зброя не така страшна то друга страшна тому хто трішки травмований(тобто мені)...
Бігла я, по-суті, тільки по дорогах, стежках, або там де є рівнина...підйоми були непосильні моєму коліну, яке ітак вже натерпілось...)

Чесно кажучи, "фішки" цієї карти я не вловила...постійний підйом-спуск...навіть немає де подумати... Бігаєш навколо однієї гори і намотуєш кілометри. Ну, це моя думка...впевнена, що комусь таки та й сподобалось!

А тепер повна протилежність 3-му етапу...) Наступний етап проходив на карті "Сихів"...востаннє ми там бігали кілька днів назад, дистанція була класною, враження позитивні... Тому цього разу хотілося, щоб було не гірше... Так і сталося!
Я не ризикнула бігти по групі А так як знала, яка дистанція може чекати нас в лісі...))) Тому група В була оптимальним варіантом...і я не пожаліла! Прекрасне планування, біглося чудово...а найбільше мене здивувало те, що коліно не боліло, хоча підйомів і спусків вистачало! На фініш бігла з приємними враженнями і відчуттям повного задоволення....!

Наступні 2 етапи пройдуть 23-24 червня...на картах "Рясне-2" та "Знесіння"....
Думаю всі львівські орієнтувальники знають, що означають ці дві карти влітку... - багаааато комарів на першій і багаааато кропиви на другій... Скафандр не завадить тим, хто боїться і того, і іншого...)

Результати попередніх етапів, фото та інформація про наступні...тут http://orient.lviv.ua/




Немає коментарів:

Дописати коментар