5 жовтня 2015 р.

KievOPEN 2015

По гарячих слідах продовжую звітуватись про змагальні вихідні)
Цього разу видалась можливість відвідати змагання з орієнтування KievOPEN.



Першого дня змагань ми бігали по карті та місцевості ЧС 2007 року. Я знала, що карта фактично вся "зелена", але очікувала, що та зеленка буде більш чиста...чи як це правильно сказати))
Ну, мої очікування були відразу розбиті по дорозі до першого КП. Скільки вже бігаю, а все досі не можу нормально читати карту, коли тобі гілки луплять по обличчю) Чисто беру 1,2 КП, на третьому перший затуп ( пробігла занадто далеко по дорозі). 4,5, 6 більш-менш чисто. Далі 7 КП успішно недодивляюсь і пробігаю, 8 так само, далі чисто і 11 КП був кульмінацією моїх загулів на сьогодні! Там втрачаю надто багато часу, але далі дистанція долалася швидко і без помилок) Отож висновки прості: з картою треба працювати, а не дивитись на неї!! Втішилася тому, що достатньо легко біглося, і навіть в постійно зігнутому положенні)

 Ранок неділі почався з болю в спині, через постійні боксерські рухи попереднього дня на дистанції))
Розриви були надто великими перед спринтом, щоб відігравати якісь місця. Тому хотілося просто гарно для себе пробігти дистанцію.

...на майбутнє, організаторам варто робити спринт в перший день, щоб розриви були меншими, і цікавіше було змагатися на другий день змагань)

Хотілося гарно пробігти дистанцію...але після марш-кидка, який ми зробили добираючись до старту, запізнення на пів години на свою хвилину і старту без розминки, я уже просто вирішила стартувати)
Очікувала більш технічну дистанцію. Насправді, тут просто потрібно було бігти...і бігти швидко. Зважаючи на те, що я не дуже то й спішила на дистанції, ніяких помилок, затупів і т.п. не було)
На жаль не було сплітів на фініші, а в результатах мені поставили "не старт", хоча на старті мене відмітили, а на фініші я зчиталась, і навіть двічі) Ну, мені тут результат вже ролі не грав, тому це неважливо)

 Хороша атмосфера панувала на цих змаганнях. Люди приїжджали в Київ не тільки побігати, чи позмагатись, а й просто зустрітись із друзями і насолодитись атмосферою на аренах)
Організаторам явно вдалося зробити не тільки хороші змагання, а й чудове свято для орієнтувальників) За це їм велетенське спасибі!
Наступного року обов"язково відвідаю KievOPEN)
І вам раджу!


 Змагальні вихідні продовжуються...
І ви постарайтесь не сумувати вдома)
Успіхів!

Результати KievOPEN 2015 за посиланням)

Немає коментарів:

Дописати коментар