22 липня 2010 р.

трохи Юнацьких ігор...

нещодавно закінчилися Юнацькі ігри в Черкасах...

...нашій команді найбільше "повезло":  кожен учасник то поступав, то здавав екзамени, то був трохи травмований! Отже підготуватися нормально можливості не було. Кожен тренувався як міг. От вам і результат: 11 місце в командному заліку.
http://www.orienteering.org.ua/doc/sob/Res_5%20jun_igri_kom%20prot.pdf 

перший день...середня довга...добровольців на довгу в нас як завжди не багато, всього то троє...ну звичайно ж, терпіти 36 градусну спеку на довгій не кожен захоче. Але я вирішила врятувати Ірку після травми і потерпіти Соломіїні слова " я вже бігла довгу і більше не буду". Старт...температура зашкалює...сонце пісок...от тільки води не вистачає))...
добігши до відео КП я відчула таку спрагу, якої не відчувала ніколи. Проте води на відео КП мені так ніхто і не подав( а знаєте як обідно чути крики тренерів з інших команд до своїх підопічних, яким вони подають воду). Ну ладно, не буду махати кулаками після бійки. Після відео моєю мрією була можливість хоча б доповзти до фінішу....і в результаті доповзла до фінішу сьомою...(а це певно був "придел мечтаний")..
http://www.orienteering.org.ua/doc/sob/Res_5%20jun_igri_long.pdf 
день другий, естафета...моє улюблене...адреналін на старті...
бігла я МІКС 16 з Баданом на пару...)....бігла перший етап.
ну от....слово "старт" і я вже на дистанції...карта в руках. Чесно кажучи я думала що масштаб карти 7500....але насправді 10 000.....(добре, що взявши карту я подивилася)...

от...перше КП - чітко....біжу 2-га в "паровозі"....і.....загул.....вся група гуляє на 2-му КП....а знаєте через що???....та там зайва "жирна" дорога була...(*тільки от була вона не на карті)...загул тривав 7 хв, поки я не взяла себе в руки і першою знайшла це зловіще КП!...
біжимо далі......все чітко....до останнього КП....передаю естафету 6, але в "паровозі" було 4 людини, так що це не страшно. Тепер вся надія на Бадана.....але надії були марними.....фінішнув він тільки 5, і обгрунтував він це так: "я гуляв на кожному другому КП і дурний був, що побіг в паровозі"....(хоча це найкращий результат з команди, але можна вважати, що ми завалили естафетний день)....((( я розізлилася.....брррр
http://www.orienteering.org.ua/doc/sob/Res_5%20jun_igri_relay.pdf

ну от.....спринт...в моєму улюбленому парку....ммм....
стартувала я остання з своєї групи, отже мені лишалося прибігти і подивитися свій результат....

...старт...добігаю до картороздачі....і знову не можу знайти старт....на цьому я втратила секунд 40...((((((((((жах.....
вся дистанція була пройдена чисто, окрім кп зразу після відео....але там я втратила секунд 5...не більше.....

от і назбирався мій програш в 45 секунд 2-му місцю, Маші Поліщук і розряду КМС.....ха-ха...(((...
але в певній мірі я задоволена собою....адже попасти в трійку призерів на Юнацьких іграх велике задоволення....
http://www.orienteering.org.ua/doc/sob/Res_5%20jun_igri_sprint.pdf 

ось такі були змагання.....а тепер починаємо готуватися(але вже готуватися) до ЧУ в Херсоні...ось тепер я насправді розізлилася....час підготуватися є, а отже треба використовувати його з користю.

ваша tanka...
ось вам посилання на фотографії: тут трохи того що було "за лаштунками змагань", а те що було на арені змагань буде пізніше!!!
http://vkontakte.ru/album26791646_113875078 


Немає коментарів:

Дописати коментар