25 березня 2015 р.

Список (хочете їдьте, хочете ні) чудесних місць України ;) (Частина 1)

В мережі літає стільки різних постів про ТОП - 5, 10, 20 кращих міст / місць в Україні, які нам усім варто відвідати, що в кожного в голові певно вже вибудовуються плани на літо, чи просто найближчі вихідні.
Отак зібравши докупи відвідини глухих і не дуже закутків України, а також бажані та майбутні відвідини, дарую вам невеличкий список тих місць України до яких варто коли-небудь дістатися! Це ніякий не мій особистий рейтинг, бо кожне з цих місць по-своєму особливе, а тим більше в деякі я тільки планую потрапити, і їх унікальність я поки оцінюю за фотографіями та відгуками інших;)
Можливо, про деякі ви скажете "фу, банально"...але про деякі ви точно лише краєм вуха чули;)
І все ж...
Let's start!

1 - Гранітно - степове Побужжя.
 Це неймовірної краси природній комплекс, який знаходиться в межах північно-західної частини Миколаївської області. Він був визнаний одним із 7 природних чудес України.
Занесло мене туди звісно ж зі змаганнями, після яких пройшло вже багато років, але пам'ять про Трикрати і його околиці нікуди не поділась) Це справжня гірська скеляста місцевість серед степу на берегах Південного Бугу. Це місце варто відвідати тим, хто любить побродити поміж живності типу плазунів і послухати нереальної гучності жаб'ячі співи посеред глибокої тиші=) Плазунів там така велика кількість, що якщо вас занесе десь поміж скелі, вони будуть розбігатися від вас в сторони створюючи повно шуму!)
Кажуть, що Трикратський ліс був висаджений графом Скаржинським у 18 столітті! На рахунок історії цього лісу я не дуже в курсі, але хащі там ще ті колючі=D
Влітку вдень там нереальна спека, а от вночі температура настільки різко падає, що здається, ніби надворі рання весна. Бувають там і особливо світлі ночі. Коли мені видалась можливість там бігати нічне орієнтування, я мала необережність вимкнути ліхтарик. І знаєте, різниці не відчула!
Отож, перше моє раджу - Регіонально- ландшафтний парк "Гранітно - степове Побужжя".





2 - "Золота підкова Львівщини".
Стандарний, для когось банальний туристичний маршрут замками Львівщини, який був створений за ініціативи Бориса Возницького. До маршруту входять Олеський, Підгорецький, Золочівський та інколи Свірзький замки. Я побувала за першим варіантом "підкови" - у 3-х замках. Можливо цей маршрут і є типовим, але я впевнена, що добра частина львів'ян і ще більше жителів інших областей і поняття не мають, що такий туристичний маршрут існує!)
Не любите автобусів? Без питань, беріть велосипеди!) Але тоді захопіть ще й намети та інші засоби для існування, бо маршрут має, не багато не мало, 240 км!
Востаннє у цих замках я була років 10 тому...Пора б і мені з вами оновити спогади;)






3 - Зимненський Святогірський Святоуспенський жіночий монастир.
Про це місце "великої духовності" (лапки розцінюйте, як хочете;) варто написати. На різні роботи за своє життя ми потрапляємо. Отак мене занесла доля в літній дитячий табір в село Зимне, Володимир-Волинського району, Волинської області. Я не особливо релігійна людина, а після роботи в цьому таборі взагалі стала з пересторогою відноситись до Московського патріархату, але історію цього монастиря і його красу не відбере ніщо!)
Монастир заснований в далекому ! 1001 році! Володимиром Великим. Не дуже хочеться мені заглиблюватися в історію, враховуючи те, що її все одно повно в інтернеті, тому краще дивіться фото і милуйтеся! Може у вас з'явиться бажання коли-небудь відвідати цей монастир!)










А тепер зануримось трішки в Карпати!

4 - Мармароський масив.
Знайти будь-що про Мармароси в моєму блозі простіше простого. Цьому масиву тут присвячено, як мінімум два обширні пости. Колись, тиняючись інтернет-сторінками, я випадково натрапила на нереально красиве фото якогось гірського хребта. Дякуючи дядькові Google, знайти, що це за хребет виявилось просто. Я місяць гуглила, що і до чого, як туди потрапити, як доїхати-виїхати, як підніматися і скільки...ітп. Назбирала собі компанію, вислала документи на отримання дозволу на перебування в прикордонній смузі... І таки потрапила туди!
Більша частина цього масиву лежить на території Румунії. В межах України розташовані його північні та північно-західні околиці (т.зв. Чивчини та Рахівські гори, або Гуцульські альпи).
Я не втомлююсь говорити, що Мармароси - це те місце, де відпочиває моя душа! Там немає великих груп туристів і Говерли;) Там якось інакше. Можливо скоро і туди все частіше і частіше люди будуть ходити в походи, але на разі в мене є ще час трішки насолодитись якоюсь певною недоторканністю цього місця!
Попередні пости про Мармароси тут і ось тут
Отож, ще одне РАДЖУ - Мармароський масив!









5 - Кукульські полонини.
Дуже легкодоступний, приємний хребет, який буде до снаги людям, що гори бачили тільки на фотографіях! А для бувалих туристів буде приводом розслабитися і поматрасити.
З Кукульських полонин відкривається один з найкрасивіших криєвидів на Чорногору! Але однією Чорногорою не обходиться... Саме це і розбудило в мені бажання туди потрапити.
У нас був цікавий, можна сказати 1,5 денний похід із нічним підйомом, без наметів у жовтні 2014. Легко, невимушено, з чудесними враженнями і мінімальними затратами часу та коштів можна насолодитися чудесними краєвидами!
Пост про похід ось тут!
А далі....судіть самі;)













Ну, так як в заголовку цього посту написано "Частина 1", то досить з вас на сьогодні тішити свій зоровий апарат та слиновидільний центр=D
Можливо, хтось згадав, що таке десь є і варто ще раз туди податися, комусь вже набридли ці місця, а хтось вперше таке побачив...
Тішусь кожному з вас!
Продовження згодом...

Подорожуйте!


Немає коментарів:

Дописати коментар